Keuze kettingbladen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Keuze kettingbladen

Post by »

Momenteel is mijn bike afgemonteerd met XT '04.Aangezien mijn nieuwe frame mooier zou staan (zie andere topic :wink: ) met een serie grijze ipv zwarte kettingbladen,volgende vraag : welk (grijs stalen:zie anti-CS) kettingblad zou jij nemen en vooral waarom?Goede/slechte ervaringen?
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

waarom zet je er geen race face x-type op
zien er echt prachtig uit
en gene CS
crosserke
Mountainbiker

Post by crosserke »

Die van BBB. Ik ben er zeer content van. Ze zijn niet volledig grijs maar hebben wel een stoer grijs randje tanden.
gamutter
Mountainbiker
Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace

Post by gamutter »

Heeft er al iemand de Stronglight CT2 (Zefal) tandbladen met ceramische beschermlaag in gebruik?
Dit zijn ook mooie grijze, onverslijtbaar (zegt de leverancier), minder weerstand tov de ketting en ongeveer 60 Eur/blad.
Dit zou mij wel iets zeggen voor de toekomst als het geeft wat de leverancier belooft.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

gamutter wrote:Heeft er al iemand de Stronglight CT2 (Zefal) tandbladen met ceramische beschermlaag in gebruik?
Dit zijn ook mooie grijze, onverslijtbaar (zegt de leverancier), minder weerstand tov de ketting en ongeveer 60 Eur/blad.
Dit zou mij wel iets zeggen voor de toekomst als het geeft wat de leverancier belooft.
Ik had meteen een weddenschap aangegaan met die leverancier.
" Als ik die bladen verslijt , krijg ik levenslang gratis Stronglight bladen ! "
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

JanMan wrote: Ik had meteen een weddenschap aangegaan met die leverancier.
" Als ik die bladen verslijt , krijg ik levenslang gratis Stronglight bladen ! "

En?deal gemaakt? :lol:
Waar zijn die zefals eigenlijk te krijgen?Verdeler van Stronglight?iemand?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

crosserke wrote:Die van BBB. Ik ben er zeer content van. Ze zijn niet volledig grijs maar hebben wel een stoer grijs randje tanden.
Gebruik die bladen ook, maar men middenplaat is ne BBB ceramic, zogezegt onverslijtbaar
Guest

Post by Guest »

bbb ceramic? :^o
eerste dat ik daarvan hoor
wel alu en cnc gefreesd
http://www.bbbparts.com/products/bike_p ... rings.html
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

gamutter wrote:Heeft er al iemand de Stronglight CT2 (Zefal) tandbladen met ceramische beschermlaag in gebruik?
Ik heb er momenteel zo'n op mijn fiets staan. Gekocht bij Barracuda, maar zeker geen betaald, 29? voor het middenblad om precies te zijn. Jouw fietsenmaker lijkt me een dure vogel.
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

TA bladen, niet twijfelen (kwaliteit/prijs verhouding ligt zéér goed).

Field
Post Reply