29.07.2018 - Lichtaart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
NewbieBiker
- Mountainbiker
29.07.2018 - Lichtaart
Post by NewbieBiker »
Fietspromo VTT
Lichtaart
Datum: zondag, 29 juli
Sportcentrum KFC De Kempen
Molenstraat
2460 Lichtaart
België
Afstanden: 12 - 24 - 48 - 60 km
Tijden: 7.30-10.30
Gaat deze TT over de Bloso-routes of worden er andere wegen aangesneden?
Lichtaart
Datum: zondag, 29 juli
Sportcentrum KFC De Kempen
Molenstraat
2460 Lichtaart
België
Afstanden: 12 - 24 - 48 - 60 km
Tijden: 7.30-10.30
Gaat deze TT over de Bloso-routes of worden er andere wegen aangesneden?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: 29.07.2018 - Lichtaart
Post by BerggeitCasualFietser »
Ik meen deze twee keer gedaan te hebben.
Ik heb toen wel wat pijltjes gezien van bloso, maar voor mij was dat goed genoeg.
Als je local bent, ga je waarschijnlijk betere paadjes weten en dat je vandaar de vraag stelt.
Sowieso altijd al genoten van dit ritje. Tenzij dit een andere rit is, dan dat ik de voorbije jaren rond deze periode heb gereden.
Ik heb toen wel wat pijltjes gezien van bloso, maar voor mij was dat goed genoeg.
Als je local bent, ga je waarschijnlijk betere paadjes weten en dat je vandaar de vraag stelt.
Sowieso altijd al genoten van dit ritje. Tenzij dit een andere rit is, dan dat ik de voorbije jaren rond deze periode heb gereden.
als ze den toer niet hebben veranderd zit er genoeg bloso in (maar is dat erg ?), en ook stukken waar je anders zelden komt. in ieder geval zal het stof vreten zijn. tenzij ge op kop rijdt natuurlijk. en maar stoempen door de zandbak ! tot zondag
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Bloso hier in het Waasland is toch meer basic dan in Lichaart heb ik paar jaar geleden gemerkt.
Bloso zit ook in de Hel van Kasterlee bijvoorbeeld en die trainingssessies waren pittig genoeg.
Bloso zit ook in de Hel van Kasterlee bijvoorbeeld en die trainingssessies waren pittig genoeg.
voor de twijfelaars, deze tt is : goede afpeiling en bevoorrading, beste van bloso aangevuld met minder bekende stukken. misschien regent het zaterdag genoeg om het stof te blussen maar met dorst zal je aankomen...
-
first
- Mountainbiker
Ik hoop dit jaar wat minder lange stukken en dreven,want dat is gewoonlijk bij deze tocht eind juli??
Misschien is dat alleen zo bij de 60km?Die in het voorjaar is altijd veel mooier. Gelukkig is het bloso gedeelte nog altijd wel mooi.
Misschien is dat alleen zo bij de 60km?Die in het voorjaar is altijd veel mooier. Gelukkig is het bloso gedeelte nog altijd wel mooi.
-
univegastef
- Mountainbiker
Post by univegastef »
hoi zit met de code rood? heb gelezen niemand in bossen mag of enkel in limburg