Tof toerke !
Heb al veel slechtere toertochten gereden.
Ben vetrokken op de 46km en eindig met 52.
Ni veel hoogtemeters,maar een paar mooie speelstukken.
Zou er geen 2 uur voor in de auto zitten,maar was op 40min van mijn dorp.
Heb me goed geamuseerd.
Wadelincourt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: WADELINCOURT
Deze ook gereden ca 75km,in begin braaf terril de Condé sur l Escaut; nationaal park frankrijk in waar men redelijk de grote gravel banen volgde en éénmaal rond dan toch de grote terril op, enkele hobbelwegels ertussen op weg naar de meer beboste zone's met mer de sables, en inderdaad daar geen gebrek aan singel tracks met goeie flow goed geamusseerd (ook mooi weer é) er mocht soms een pijl meer geweest zijn maar hoe rapper men rijd,hoe rapper men mist denk ik... eerste deel redelijk rechtdoor recht aan, 2de deel top boskes die honger goe deed wegtrekken
Re: WADELINCOURT
Ik was vertrokken voor de 70km, maar door m'n eigen stomme schuld ben ik plots de 'familie' route beginnen volgen (daar waar je aan de vaart plots links omhoog moest en waar 33+ op de grond gemarkeerd stond, en na 28k m stond ik weer aan de start.
Ik ben dan opnieuw vertrokken, maar voor de 46 km, aangezien het toen al 10u45 was. Mooie singletracks met af en toe eens een nijdig klimmetje. Ik heb me geamuseerd.
De bepijling was wel ondermaats vond ik, ofwel ben ik het niet meer gewoon na 3 jaar niet meer te mtb'en. Na een tijdje was ik de kalklijnen gewoon geworden, maar ze stonden vaak heel laat en onduidelijk. En neen, ik reed niet te snel
De terril heb ik dus niet meegemaakt op de 46 km. De leuke singletrackbosjes wel. Ik had een goeie 74 km op de teller met 345 hoogtemeters, goed voor 3u en 51 minuten mtb-plezier
Kortom, het was de trip heen en terug vanuit Varsenare meer dan waard.
Ik ben dan opnieuw vertrokken, maar voor de 46 km, aangezien het toen al 10u45 was. Mooie singletracks met af en toe eens een nijdig klimmetje. Ik heb me geamuseerd.
De bepijling was wel ondermaats vond ik, ofwel ben ik het niet meer gewoon na 3 jaar niet meer te mtb'en. Na een tijdje was ik de kalklijnen gewoon geworden, maar ze stonden vaak heel laat en onduidelijk. En neen, ik reed niet te snel
De terril heb ik dus niet meegemaakt op de 46 km. De leuke singletrackbosjes wel. Ik had een goeie 74 km op de teller met 345 hoogtemeters, goed voor 3u en 51 minuten mtb-plezier
Kortom, het was de trip heen en terug vanuit Varsenare meer dan waard.
-
Berrie Kane
- Mountainbiker