Marcus3 wrote:tja, er is hier al veel geschreven maar op zich vond ik het wel een mooie tocht maar alles staat en valt met een goede bepijling en die was de slechtste wat we ooit mee gemaakt hebben.
Vertrokken vanuit Gent en na 4 km waren we het spoor al bijster.... op een bepaald moment de Livinuspijlen gevolgd maar dat bleken dat de pijlen voor de wandelaars te zijn....
Uiteindelijk dan toch terug op het parcours terecht gekomen maar op veel plaatsen waren de pijlen of wel te laat opgehangen of niet goed zichtbaar.
Pas na een dikke 40 km de bevoorrading, rijkelijk laat me dukt en ook van bedenkelijke kwaliteit.
We waren gekomen voor de 65 km maar die richting stond niet aangeduid aan de BV, aan de mensen zelf gevraagd wat we nu moesten volgen en gelukkig hun advies niet gevolgd of we waren op weg voor de 100 km....
In Sint-Lievens-Houtem aan de inschrijving dan maar gevraagd hoe we terug naar Gent moesten maar daar waren ze ook zeer onduidelijk over, dan maar op goed geluk de pijltjes gevolgd en het moet gezegd van SL-H naar Gent was het beter uitgepijld dan van Gent naar SL-H.
We hebben ons niet meer misreden maar een paar keer ferm in de remmen moeten gaan omdat de pijlen niet zichtbaar of te laat zichtbaar waren...
Om 12u15 terug in Gent maar alles was daar dicht...
Toch één pluspunt, op de grote banen waren er seingevers....
Hopelijk volgend jaar beter, hopelijk neemt de organisatie de kritiek ter harte.
Geen enkel PLUSPUNT voor mij !!! Zulke seingevers zijn voor mij levensgevaarlijk, de meeste stonden er gewoon met hun rug naar toe en zwaaiden naar het verkeer, maar hielden niet de mountainbikers tegen en ook niet het verkeer !!! Zulke situaties zijn gevaarlijk !!!
AAN DE ORGANISATIE A.U.B. STOPT ER MEEE !!!!!