26/02/05 Strandrace Knokke-Heist
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
2.35, dan zullen het wel degelijk de Big Apple's on the beach zijn.
3 kg is wel wat veel. Deze banden komen pas tot hun recht bij zo laag mogelijke druk. De bedoeling is dat je een zo breed mogelijk bandoppervlak krijgt zodat je minimaal wegzakt in het mulle zand.
Op de baan voelen ze bij mij ook raar aan, maar daarop kan je de prestaties in het zand niet oordelen.
Technishce slingers lijkt me toch wat overdreven, er zitten gewoon wat bochten in, maar zeker niets om je druk over te maken.
3 kg is wel wat veel. Deze banden komen pas tot hun recht bij zo laag mogelijke druk. De bedoeling is dat je een zo breed mogelijk bandoppervlak krijgt zodat je minimaal wegzakt in het mulle zand.
Op de baan voelen ze bij mij ook raar aan, maar daarop kan je de prestaties in het zand niet oordelen.
Technishce slingers lijkt me toch wat overdreven, er zitten gewoon wat bochten in, maar zeker niets om je druk over te maken.
-
beyensister
- Mountainbiker
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
:) Juist gelezen dat Sven Nys ook naar Knokke komt .
"De benen zijn nog goed " zegt hij.

"De benen zijn nog goed " zegt hij.
-
Duboisbiking
- Mountainbiker
griep
Post by Duboisbiking »
- giani banani
- Mountainbiker
Post by giani banani »
Deze middag op de dijk in Duinbergen gaan fietsen. Werd omvergeblazen door de krachtige rukwinden. Er was een zéér harde tegenwind van Duinbergen naar het Zwin toe. Dat belooft voor zaterdag. De mensen die rond het parcour wonen hebben een brief ontvangen dat er zaterdagmorgen 1300 bikers langs hun huis passeren!! Dat is bijna evenveel als in De Panne. Nog 4 keer slapen!!