Terhagen is zeker droog, maar goed voorzien van tingels en bramen. ik raak onderweg ook altijd ergens het parcours kwijt. waardoor ik ergens een stuk mis dat ik ook wel gereden heb.
(gisteren wel voor de eerste keer de trappen boven geraakt
Post by siemenmoens »
Hier ook dikke merci, maar ik vrees dat ze dit niet zullen lezenpepster wrote:Ik weet niet wie het zijn, maar bij deze dikke merci aan de gasten die aan het snoeien waren...!
Post by BerggeitCasualFietser »
Post by siemenmoens »
BerggeitCasualFietser wrote:Mijn kleintje gaat daar volgende week ofzo naartoe als klasuitstap, ik ga halve dag nemen en dan eens rondtoeren daar :p
Ben ook regelmatig naar Waterfront gegaan om te kijken of er mogelijkheden zijn om uit te breiden en jawel ! kwestie van doen en geduld , wss na deze zondag de 24 juni RDHF of Malmedy die ik voor mijn laatste keer is ga rijden begin ik eraan . Het zal een technisch stuk zijn met vanalles erin, een snelle afdaling , een technische klim plus afdaling ....Hookipa wrote:Na de schorre richting huis the waterfront eens doorgereden, nice.![]()
![]()
Chapeau voor diegene de rockgarden daar aan het aanleggen zijn, al die keien naar boven sleuren. We beginnen hier in de rupelstreek tegenwoordig wat bikemogelijkheden te krijgen.