09.06.2018 - Flobecq
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Flobecq
Zeer mooie tocht en organisatie maar 8 euro voor een tocht van 60 km is toch aan de hoge kant. Nog nooit zoveel betaald voor een toertocht. Het parcours was wel goed in elkaar gestoken. Ook Hubermont was deze keer berijdbaar en de lus die ze erin gemaakt hadden zat goed in elkaar. Eén enkele keer misreden aan het muziekbos anders alles mooi uitgepijld. Hopelijk volgend jaar een iets democratischere prijs en we komen zeker terug.
-
dikken
- Mountainbiker
- Location: Trek Top Fuel 9.8 - Trek Superfly 9.8 - Singular Swift
80 km dikke fun.
Begrijp het gezaag over die 8 eur niet (80 km was trouwens 15 eur), organiserende club doet dit om iets te verdienen hé.
Begrijp het gezaag over die 8 eur niet (80 km was trouwens 15 eur), organiserende club doet dit om iets te verdienen hé.
Uitslagen van de chrono:
http://ultratiming.be/vtt-transcollines-flobecq/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaterdag ook nog eens naar daar gebold, was al enkele jaren geleden.
Parkeren was hetzelfde als voorgaande jaren, in en tussen de stront...
De tocht was wel mooi, hier en daar een modderpassage maar alles goed berijdbaar! Ik moet wel zeggen dat ik de rit veeeel leuker vind met een fully dan vroeger met de hardtail. De lange slechtlopende veldwegen zijn veel minder irritant op een fully.
Afpijling vond ik wel maar zus en zo, ben wel wat verkeerd gereden. Er zat ook geen regelmaat in de plaatsen waar de pijlen zijn gehangen. Links, rechts, hoog, laag...
De 80km bleken er ook 87km te zijn in realiteit. Meer waar voor het geld zeker!
Enfin de pain saucisse was lekker, parcours was mooi, tevreden met mijn uitslag en de kak hangt nog aan mijn camionette.
Geslaagde zaterdag dus
http://ultratiming.be/vtt-transcollines-flobecq/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaterdag ook nog eens naar daar gebold, was al enkele jaren geleden.
Parkeren was hetzelfde als voorgaande jaren, in en tussen de stront...
De tocht was wel mooi, hier en daar een modderpassage maar alles goed berijdbaar! Ik moet wel zeggen dat ik de rit veeeel leuker vind met een fully dan vroeger met de hardtail. De lange slechtlopende veldwegen zijn veel minder irritant op een fully.
Afpijling vond ik wel maar zus en zo, ben wel wat verkeerd gereden. Er zat ook geen regelmaat in de plaatsen waar de pijlen zijn gehangen. Links, rechts, hoog, laag...
De 80km bleken er ook 87km te zijn in realiteit. Meer waar voor het geld zeker!
Enfin de pain saucisse was lekker, parcours was mooi, tevreden met mijn uitslag en de kak hangt nog aan mijn camionette.
Geslaagde zaterdag dus
Andermaal héél mooie editie met héél veel onverhard.
100km gebold (waren er 103)
De opmerkingen over mindere bepijling en modder zijn mijns inziens onterecht.
Modder kan er bij komen en op 100km geen enkele keer fout gereden... en heb nochthans goed doorgereden (18e alg / 5e in V1H)
Als het past in 't schema graag tot volgend jaar !
100km gebold (waren er 103)
De opmerkingen over mindere bepijling en modder zijn mijns inziens onterecht.
Modder kan er bij komen en op 100km geen enkele keer fout gereden... en heb nochthans goed doorgereden (18e alg / 5e in V1H)
Als het past in 't schema graag tot volgend jaar !