03.06.2018 - Oignies-en-Thierache - 1e Raid VTT de l'Hardoi
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
03.06.2018 - Oignies-en-Thierache - 1e Raid VTT de l'Hardoi
Iemand info over deze? Is dit dezelfde organisatie als vorige jaren maar onder een andere naam? En hoe is de staat van het parcours? Iemand van de streek? Organisatie zegt droog en geen modder maar dat lijkt me praktisch onmogelijk gezien de regen deze week.
-
E-bikers
- Mountainbiker
Re: 03/06/2018 - OIGNIES-EN-THIERACHE - 1er Raid VTT de l'Ha
Volgens 't Waalse forum is dit dezelfde organisatie maar met 'n andere naam.
De foto's op Facebook tonen 'n droog parcour.
https://www.facebook.com/Randonn%C3%A9e ... 386937400/" onclick="window.open(this.href);return false;
'n Echte aanrader !
https://www.facebook.com/Randonn%C3%A9e ... 386937400/" onclick="window.open(this.href);return false;
'n Echte aanrader !
Da zal zeker kloppen. Ook mooie streek maar oignies zal mooier en uitdagender zijn.Z29 wrote:Deze is net iets te ver voor mij. Iemand info over Leernes, organisatie daar zegt 900 hm op de 60 km.?
-
Z29
- Mountainbiker
E-bikers wrote:Volgens 't Waalse forum is dit dezelfde organisatie maar met 'n andere naam.
'n Echte aanrader !
Gunther11 wrote:Da zal zeker kloppen. Ook mooie streek maar oignies zal mooier en uitdagender zijn.Z29 wrote:Deze is net iets te ver voor mij. Iemand info over Leernes, organisatie daar zegt 900 hm op de 60 km.?
Jammer genoeg 2,5 u is iets tever tov de 1u 15 naar Leernes.
Beslissing gevallen. We gaan voor Oignies. Benieuwd wat dit pareltje gaat bieden. De streek is in ieder geval gekend van Olloy. Tracks genoeg daar.
-
Z29
- Mountainbiker
Re: 03.06.2018 - Oignies-en-Thierache - 1e Raid VTT de l'Har
Vandaag Leernes gereden. Best wel zware tocht vond ik, ook heel technisch eens men in het bos was. Bij de eerste zware afdaling lag ik al op men totter. Lange zware klimmen....
Re: 03.06.2018 - Oignies-en-Thierache - 1e Raid VTT de l'Har
Toptochtje ,we kwamen toe s ochtends en werden bij het binnenrijden van oignies al meteen begroet door moeder everzwijn en haar kroost in de berm! de toon was gezet.. Pittige klimmen, geregeld een aantal technische stroken, af en toe wel wat modderige stukken maar nooit heel lang. ravitos zeker in orde!, ze zaten wel even bijna door hun vooraad eten op de drukste. de tocht is nu voornamelijk op frans grondgebied omwille van het niet meer verkrijgen van toelatingen in belgië .. jammer, maar rond fumay is het ook prachtig. Het lussensysteem liet toe de tocht mooi in te delen naar eigen kunnen. 65km en 1740hm later zat mijn gezelschap er helemaal door. volgende keer, een lusje meer! Enige opmerking, geen toiletpapier in de wc, is wel wat behelpen