27.05.2018 - Buggenhout - 8e Bergpallieterstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 27.05.2018 - Buggenhout - 8e Bergpallieterstocht
vandaag een aantal stroken verkend die lagen er prima en droog bij , morgen gaan we voor de 75km .
Eerst komt Buggenhout bos ,dan gaat het richting Opwijk en Asse , afkomen doen ze via een stuk van de millenium route van Lebbeke.
Doseren is de boodschap met dit warme weer , rustig beginnen om op het laatste overschot te hebben
Eerst komt Buggenhout bos ,dan gaat het richting Opwijk en Asse , afkomen doen ze via een stuk van de millenium route van Lebbeke.
Doseren is de boodschap met dit warme weer , rustig beginnen om op het laatste overschot te hebben
- VaMalder
- Mountainbiker
Een droogje en een natje, vlot parcours met alle hm’s in Asse. Bevoorradingen ok, af en toe mocht er een pijltje meer hangen. Tot volgend jaar.
Bedankt Pallieters voor de mooie rit.
De lus van 75 was echt Top voor deze kant van het Pajottenland.
Met volle teugen genoten.
Bedankt aan de organisatie en super dank voor de allerlaatste bevoorrading.
De allerlaatste 75-er.

De lus van 75 was echt Top voor deze kant van het Pajottenland.
Met volle teugen genoten.
Bedankt aan de organisatie en super dank voor de allerlaatste bevoorrading.
De allerlaatste 75-er.
net zoals vorig jaar terug de bergpallietertocht gereden.in grote lijnen zowat hetzelfde parcours als vorig jaar denk ik al vond ik de lus van de 75(80
) iets zwaarder.buiten een klein buijtje geen regen gehad,wel bij momenten dreigend weer en 28 graden
toffe organizatie,moe en tevreden huiswaarts 
Mooie tocht maar toch wel enkele opmerkingen Daar ik heel vroeg gestart ben (denk een van de aller eersten) was er op veel plaatsen toch nog vrij hoog onkruid zodat je niet kon zien waar je reed op enkele plaatsen met een greppel naast Ik denk dat bij het pijlen naar het einde de pijltjes ver op waren daar heb ik toch enkele keren moeten gokken. Mijn derde of vierde deelname met toch elke keer veel andere stukken in het parcours.
-
slijkridder
- Mountainbiker
Post by slijkridder »
Op sommige stroken had nen bosmaaier wel ns mogen passeren! Voor de rest n leuk tochtje waar op de extra lus na de bevooraading de meeste hoogtemeters lagen. H/t 130km.
hé mannen t'is toch moutainbike e of veldtoertocht gelijk gewilt e dan zien we tocht niet op een neteltje e ,das zelfs goed voor de reuma
ik klaag zeker niet e vond alles super tot volgend jaar
ik klaag zeker niet e vond alles super tot volgend jaar
-
slijkridder
- Mountainbiker
Post by slijkridder »
Over de netels klaag ik niet,maar wel als er hoog gras is en eronder spoorvorming!!!
afpijling kon beter , op de 75km wel eens moeten zoeken , of waren er pijlen weggenomen ?
De lus van de 75km was wel zeer mooi en inderdaad sommige stroken mochten gemaaid worden soms heel gevaarlijke greppels eronder .
Al bij al vond ik het toch een zeer mooie en geslaagde tocht !
bedankt voor de organisatie aan alle medewerkers ,zonder hen geen mtb tocht !

De lus van de 75km was wel zeer mooi en inderdaad sommige stroken mochten gemaaid worden soms heel gevaarlijke greppels eronder .
Al bij al vond ik het toch een zeer mooie en geslaagde tocht !
bedankt voor de organisatie aan alle medewerkers ,zonder hen geen mtb tocht !