08.04.2018 - Grand-Leez - La Grand-Leezienne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bart3071
Mountainbiker
Location: Grand Canyon 29 (Alu & Carbon) - Ridley X-Night Cyclocross

Re: 08.04.2018 - Grand-Leez - La Grand-Leezienne

Post by bart3071 »

Hele makkelijke rit, waar kilometers voorbij vliegen. bij Chrono mag je apart gaan aan de bevoorradingen, wat wel leuk is.
Toffe sfeer achteraf aan de tent.

Zal énorm veel volk zijn, met het aangekondigde weer!
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

En de chrono, is dat starten naar keuze of een groepsstart?
Hans76
Mountainbiker

Post by Hans76 »

TaurineR wrote:En de chrono, is dat starten naar keuze of een groepsstart?
Starten naar keuze tussen 7u30 en 9u30
Dean
Mountainbiker

Post by Dean »

Fritsie wrote:
meyke1 wrote:
bip bip wrote:chrono is weinig uitdagend en snel met vooral brede paden en vrij veel road. Voor wie deze als onderdeel van de O2mc ziet is dit echt wel de mindere rit .Wie wil kan wel ruim op tijd voor de buis zitten om Paris-Roubaix nog te zien :-D

grt,
bip bip
Zou beaumont dan uitdagender zijn?
Is zelfde afstand voor mij.
Deze tocht nog niet gereden, wel Beaumont. In mijn korte beoordeling lees ik "Goed, maar niet schitterend". Niet van gehalte Thuin, Leernes, Beignée, Lobbes,...
Thuin ken ik, die andere niet, heb je meer info, toptochten voeg ik graag toe aan mijn kalender :-D
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Deze tocht nog niet gereden, wel Beaumont. In mijn korte beoordeling lees ik "Goed, maar niet schitterend". Niet van gehalte Thuin, Leernes, Beignée, Lobbes,...[/quote]

Thuin ken ik, die andere niet, heb je meer info, toptochten voeg ik graag toe aan mijn kalender :-D[/quote]

Beignée is steeds heel vroeg in het seizoen (maart) en is reeds voorbij. De tocht van de Coga in Leernes gaat door in mei (normaal begin mei). Lobbes was vorig jaar eind mei. Een tocht met een lussensysteem met twee zeer mooie lussen (blauw en groen). De andere twee lussen zijn meer "roulante". Van al deze tochten is Thuin wel de meest technische. Een toptocht in de streek van Lac de l'Eau d'Heure is Boussu-lez-Walcourt. Deze tocht gaat door eind augustus.
Dean
Mountainbiker

Post by Dean »

:-D
Fritsie wrote:Deze tocht nog niet gereden, wel Beaumont. In mijn korte beoordeling lees ik "Goed, maar niet schitterend". Niet van gehalte Thuin, Leernes, Beignée, Lobbes,...
Thuin ken ik, die andere niet, heb je meer info, toptochten voeg ik graag toe aan mijn kalender :-D[/quote]

Beignée is steeds heel vroeg in het seizoen (maart) en is reeds voorbij. De tocht van de Coga in Leernes gaat door in mei (normaal begin mei). Lobbes was vorig jaar eind mei. Een tocht met een lussensysteem met twee zeer mooie lussen (blauw en groen). De andere twee lussen zijn meer "roulante". Van al deze tochten is Thuin wel de meest technische. Een toptocht in de streek van Lac de l'Eau d'Heure is Boussu-lez-Walcourt. Deze tocht gaat door eind augustus.[/quote]

:-D
Darco1980
Mountainbiker

Post by Darco1980 »

Vooral modderparcour als ik me herinner... Veel weg en weinig hm'ers
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Voor zo weinig hoogtemeters vond ik dit toch nog een stevige tocht. Mogelijk door de hogere snelheid. Bijna dubbel zo snel als maandag.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ik vond het wel een mooie tocht.
Mooie bossen met volop voorjaarsbloemetjes.
Alleen dat lange smurrie stuk voor de bevoorrading moest niet voor mij. :cry: :cry:
Wel 2 keer verkeerd gereden, dat zal niet goed voor mijne chronotijd.
cube-rider
Mountainbiker

Post by cube-rider »

Weet iemand waar ik de chrono-resultaten kan vinden?
Is toch altijd een ware zoektocht om dit vlug te vinden he ](*,) ](*,)
Post Reply