MP3 speler met usb stick

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
erikstoff
Mountainbiker

Post by erikstoff »

ik ne creative rhomba 256mb met dictatuurfunctie en fm radio-> kgebruik em al meer als een jaar
mijn broer heeft een creative zen toutch 20gb, wel stukske zwaarder, voor de rest geen ervaring meer (kmag der ni aan kome) :P
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Heb me net een ipod mini aangeschaft, als het zal werken zoals het eruit ziet is het dik in orde... (zelfs de verpakking is gewoonweg prachtig...)
krisse
Mountainbiker

Post by krisse »

ik maak mijn eigen muziek onderweg :drunk: goedkoop en ge zijt nuttig bezig 8)
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Tom wrote:Mannekes toch, denk eens na > met muziek in de oren gaan trainen zal wel leuker zijn maar toch o zo gevaarlijk !! Hoe kan je nu achterliggend verkeer horen afkomen ?
Volgens mijn mening totaal onverantwoord !!

p.s. Zelf luister ik mijn Mp3 files via de Real Playerop m'n Palm Thungsten handheld (maar dan wel op de trein :wink: ).
Ik train bijna nooit op een weg met verkeer, dus geen probleem.
Op een stuk weg met verkeer (vb oversteek) zijn die oortjes toch vlug even uitgetrokken en daarna terug ingeplugd?
comp r
Mountainbiker

Post by comp r »

Ivo wrote:
Tom wrote:Mannekes toch, denk eens na > met muziek in de oren gaan trainen zal wel leuker zijn maar toch o zo gevaarlijk !! Hoe kan je nu achterliggend verkeer horen afkomen ?
Volgens mijn mening totaal onverantwoord !!

p.s. Zelf luister ik mijn Mp3 files via de Real Playerop m'n Palm Thungsten handheld (maar dan wel op de trein :wink: ).
Ik train bijna nooit op een weg met verkeer, dus geen probleem.
Op een stuk weg met verkeer (vb oversteek) zijn die oortjes toch vlug even uitgetrokken en daarna terug ingeplugd?
Als je het niet te hard zet...
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

ben op zoek naar een mp3-speler die volledig waterdicht is om te trainen op mijn eentje.

budget = 150 euro
gewicht speelt geen rol
opslag: liefst minstens 512MB

Heeft er hier iemand ervaring met dergelijke mp3speler?
Voorwaarde is dat hij waterdicht is en natuurlijk een tijdje meegaat (vb iemand die hem al meer dan een jaar heeft.)
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

erikstoff wrote:ik ne creative rhomba 256mb met dictatuurfunctie ...
Een dictatuurfunctie ? :oops: Moet dat geen dictafoonfunctie zijn ? :wink:

Field
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

fieldbiker wrote:
erikstoff wrote:ik ne creative rhomba 256mb met dictatuurfunctie ...
Een dictatuurfunctie ? :oops: Moet dat geen dictafoonfunctie zijn ? :wink:

Field
Neenee,das de Congolese versie :wink:
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Mijn favoriet tijdens een fietstochtje blijft de radio via GSM (Sony-Ericksson K700) en hoofdtelefoontje. En als het nodig is kan je nog bellen ook.

Op de nieuwe K750 kan je zelfs een SD-kaartje gebruiken tot 1Gig en daar kunnen een pak MP3's op ...
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Overweeg ook al een tijdje om mij zo een mp3-spul te kopen. Vandaag bij wijze van test eens gereden met de radio van mijn GSM: één oortje in en ander uit en ik moet zeggen het viel goed mee. Je hoort het verkeer nog altijd komen en je hebt een deuntje muziek. Nu vraag ik mij af wat ik best koop: een goedkoop spul of een duurder spul (zou eigenlijk graag een ipod nano kopen, maar zal deze wel een tijdje meegaan met het zweten????)
Post Reply