Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
TARGA
Mountainbiker

Post by TARGA »

Vandaag eerste maal gereden met blauw lintje. :bounce: Niemand heeft me herkend. :cry: Ik heb ook niemand tegengekomen met blauw lintje, alhoewel....... Misschien Philippe Rademaekers zien voorbij zoeven, enfin ik denk toch dat het hij was. We stonden in Hoeilaart aan het begin van de Konijnenholweg, what's in a name :wink: .
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Ik had bij mijn eerste toertocht (zondag 30/10/2004 te Essen) een blauw lintje aan mijn helm samen met Kogaboy, en Bruce_Almighty. Enen gezien in een Mountainbike.be tenue maar is niet tot conversatie gekomen, te druk met biken??
EasyBiker
Mountainbiker

Post by EasyBiker »

Iemand sprak om een sticker te plaatsen. Waar en welke sticker is dat dan?
Navanax
Mountainbiker

Post by Navanax »

Ik heb reeds enkele weken ook een blauw lintje (lichtblauw koordje) aan mijn helm hangen. Ik had echter geen contact tot in Ham waar we een beetje afgesproken hadden. Ik ken er nu al een paar en dat groeit nog wel. :lol:

IVM met die sticker. Ik heb geprobeerd om mijn nick op mijn helm te zetten, maar dat is technisch onmogelijk met al die gaten. :cry:

Tijdens de pauze en den apres eens goed rondkijken is het enigste dat ik iedereen kan aanraden.

Tijdens het rijden is het inderdaad niet altijd evident om iemand te contacteren in volle vlucht natuurlijk. [-X

groeten
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Lintje lang genoeg maken en daar in alcoolstift je nick opzetten. Of gewoon iemand aanspreken met lintje en de nick vragen.
Guest

Post by Guest »

RacScott wrote:Lintje lang genoeg maken en daar in alcoolstift je nick opzetten. Of gewoon iemand aanspreken met lintje en de nick vragen.
En als ge dan ene heééééééééle lange nick hebt??? [-X dan hangt die binnen de kortste keren in uw wiel. :lol: :lol: :lol: :lol:
The Raceface
Mountainbiker

BLAUW LINTJE

Post by The Raceface »

Bij vele onderwerpen en vooral het onderwerp de toertochten lees je regelmatig dat je " Je kan mij herkennen aan mijn MOUNTAINBIKE.BE koerstenueke". Maar velen zijn vergeten dat bij den beginne het blauwe lintje een herkenning was en nog altijd is. Bij dezer een opfrisser want niet iedereen heeft een tenueke van MOUNTAINBIK.BE.
Dit wou ik even kwijt
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Image

Zoals ge ziet, het mijne hangt altijd aan het helmpie =D> :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

het mijne hangt op identiek dezelfde plaats....
zo is het echt wel zichtbaar voor diegenen die het willen zien... :wink: :lol:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Maar aan het teneu zie je van waar je bent want het lintkje viel niet zo zeer op bij vele.
Post Reply