18.03.2018 - Oud-Heverlee - 33e SVK vriendentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- scelter
- Mountainbiker
Re: 18-3-2018 33ste Oud-Heverlee SVKvriendentocht
De staat van het parkoers nu en op zondag ochtend gaat compleet verschillen door de vorst, dus daar valt op dit moment geen relevant antwoord over de formuleren..
Met andere woorden : SLECHTscelter wrote:De staat van het parkoers nu en op zondag ochtend gaat compleet verschillen door de vorst, dus daar valt op dit moment geen relevant antwoord over de formuleren..
Juist een deel van het parcours gedaan. Het viel mij nog goed mee, zeker geen modderfestijn zoals in Bertem vorige week. Het blijft natuurlijk een zwaar parcours zeker met de koude erbij.
Aan diegene die bang zijn van modder en koude: beentjes scheren, wit pakske kopen, wacht op het zonneke en ga wat op de baan fietsen 
De fatbikers zijn er morgen weer bij!
De fatbikers zijn er morgen weer bij!
Re: 18.03.2018 - Oud-Heverlee - 33e SVK vriendentocht
We zijn er klaar voor, nergens parcours-aanpassingen moeten doen, ondergrond was nog niet bevroren en goed berijdbaar. Alles is bewegwijzerd, morgenvroeg wordt zoals altijd alles nog eens gecheckt. Fietsenbewaar- en afspuitstand zijn 50m verder verplaatst moeten worden door de werken aan het Don Bosco-complex. Morgen goed aangekleed vertrekken zou ik zeggen.
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ben vandaag al deel gaan rijden. Het ligt er verbazend goed bij, ik en mijn fiets waren amper vuil. En het gaat nog vriezen, geen enkele reden om thuis te blijven!
Het lag er echt goed bij! Het overgrote deel droog en snel, slechts hier en daar een korte lichte modderstrook. Fiets was amper vuil, en de modder bevroor aan de fiets, je kon de brokken gewoon van de fiets plukken
Vandaag nog met water de fiets kuisen leek mij een slecht idee, zal voor later deze week zijn.
Parcours was goed, 't ging voortdurend op en af, leek wel alsof elk klimmetje in de buurt er in gestoken was, en vaak in 't bos zodat je de gure wind niet voelde. Merci aan de organisatie!
Ah ja, mocht iemand een lidkaart van de VWB gevonden hebben, stuur dan eens een PB, misschien is het de mijne wel.
Parcours was goed, 't ging voortdurend op en af, leek wel alsof elk klimmetje in de buurt er in gestoken was, en vaak in 't bos zodat je de gure wind niet voelde. Merci aan de organisatie!
Ah ja, mocht iemand een lidkaart van de VWB gevonden hebben, stuur dan eens een PB, misschien is het de mijne wel.