Cristalp 2005 : is er daar een camping in de buurt ?

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
Johan Degraeve
Mountainbiker

Cristalp 2005 : is er daar een camping in de buurt ?

Post by Johan Degraeve »

Dit jaar waag ik mij aan de Cristalp.
Volgens één van mijn medereizigers is er daar (Verbier) mogelijkheid tot kamperen zonder te moeten reserveren. Eén of ander veld, dichtbij een sporthal waar mogelijkheid is tot douche.
Heeft iemand ervaring met kamperen in Verbier ?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Er is een camping bij de sporthal juist buiten Verbier Centrum. Of je moet reserveren weet ik niet.
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Een kamping is dat niet, het is een grote parking waar men je toelaat om daags voordien je tent op te zetten. Als je op een echte kamping wil gaan staan, dan moet je beneden in het dal gaan staan. Zo'n 10Km van Verbier.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Idd, een camping zonder modder :D . IK dacht wel dat je kon douchen in de sporthal.
Last edited by ivo on Sat 26 Feb 2005 11:33, edited 1 time in total.
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

Idd. er wordt een campingplaats georganiseerd voor tenten, en een apparte plaats voor motorhomes. Je dient hier niet voor te reserveren. Regel is : wie éérst komt heeft de beste plaats (of gewoon plaats). Een eindje verder kan je in de sporthal gaan douchen (gratis), dit zelfs nog om 21.00 u. Je moet alleen zeggen dat je mee gedaan hebt aan de raid. Campingplaatsen zijn ook gratis.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

vanaf wanneer kan je op die 'camping'? Ik zou graag een dag of 3 op voorhand ginder zijn.

Willy
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

Hey Willy, ga je die Zwitsers ook gaan leren rijden ?
Volgens mij kan je 3 dagen op voorhand aldaar camperen. Wij zijn daar vorig jaar op donderdag toegekomen en dan was de camping al gerprepareerd.
Good luck
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

stefan wrote:Hey Willy, ga je die Zwitsers ook gaan leren rijden ?
Volgens mij kan je 3 dagen op voorhand aldaar camperen. Wij zijn daar vorig jaar op donderdag toegekomen en dan was de camping al gerprepareerd.
Good luck
ja Stefan, dit jaar is het mijn beurt om de Kontichse eer hoog te houden :bounce: .
Ga je ook, of kies je dit jaar voor de SBM?

Willy
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

ja Stefan, dit jaar is het mijn beurt om de Kontichse eer hoog te houden :bounce: .
Ga je ook, of kies je dit jaar voor de SBM?

Willy[/quote]

Ik ga idd. dit jaar voor de zwaardere Swiss Bike
Post Reply