28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Bergaf

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JVB
Mountainbiker

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Post by JVB »

zeer vroeg vertrokken met verlichting en zodoende geen last van files gehad. stuk van het militair domein gefilmd. https://www.youtube.com/watch?v=7suraci3KYg&t=546s eerste stuk volgt nog. :bounce:
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Hierbij mijn filmpje:

" onclick="window.open(this.href);return false;
JVB
Mountainbiker

Post by JVB »

militair domein deel 1 https://youtu.be/nHIUulwZ750
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

harley wrote:1) Wij van "Liever Bergaf" willen alle 1482 deelnemers bedanken voor hun deelname en ook voor hun mooie reactie 's zowel hier, als gisteren na de toertocht .

2)Seingevers doen we niet, is niet wettelijk, en dit zelfs op aanraden van de politie. Voor iedere mountainbiker geldt net als voor de autobestuurders het verkeersreglement . Wij hebben onze flikkertonnen ,borden staan met opgepast fietsers om de auto's te waarschuwen.

3)We hopen jullie volgend jaar op zondag 27/01/2019 allemaal terug te zien op onze 25st Vtt van "Liever Bergaf"

PS Moesten er zijn die filmpjes hebben gemaakt gelieve ze dan hier te posten .
tes gilder die bedankt ziet voo dien skoon toer (westvlaams voor jullie zijn bedankt voor de mooie tocht)
en laat de klager(s) mo doen ,oversteken waren perfect aangeduid zelfs met zwaailicht
en filmke volgt hier ook
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Ik vond het een tof ritje, met zeker genoeg singletracks.
Waar zijn de genomen foto's te zien??
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Loser Killer wrote:Ik vond het ne klote toer 1ste klas. Veel teveel singletracks, waardoor er teveel file ontstond. Ik heb echt geen zin om rond elke boom een keer rond te draaien. Aan de Gebr. De Winterstraat zag ik jonge kinderen alleen oversteken, goed bezig organisatie! Gebeuren er dan niet genoeg ongevallen op deze drukke weg, organisatie???
Ik weet echt niet wat ik hier lees, "veel teveel singletracks".
Hoe is het mogelijk, die kunnen er nooit genoeg in zitten!
En wat die kinderen betreft, die rijden waarschijnlijk ook alleen naar school over een drukke weg hoor.
de_fret
Mountainbiker

Post by de_fret »

Nog nooit iemand horen zeggen dat er "teveel singletracks" waren op een mtb tocht ](*,) ](*,) :-k :-k

Ja, er was veel volk en ja, je moet soms eventjes wachten, maar dat heb je altijd op een toertocht en dat is toch geen ramp?!
Er waren trouwens dikwijls genoeg mogelijkheden om in te halen mits eventjes aan te geven.

Enige vraag voor de organisatie: Graag een langere tocht voorzien dan 43km! Je kan toch gemakkelijk 60+km maken hier?

Tot volgend jaar! 8)
Berkenbeek
Mountainbiker

Post by Berkenbeek »

Uit sympathie kwamen wij met de organisatie van toertocht Berkenbeek Wuustwezel hier meerijden.
Een dikke proficiat voor de mooie toer en goede organisatie!
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

de_fret wrote: Enige vraag voor de organisatie: Graag een langere tocht voorzien dan 43km! Je kan toch gemakkelijk 60+km maken hier?
8)
In het begin van dit forum hadden wij dit ook aangehaald...door het stuk v h militair domein 2x te rijden (wat zeer makkelijk te doen was) had je 56km kunnen hebben. Ook het stuk a d 'bunkers' kon je bissen (was wel 'maar' 2 km maar ook wel pure fun).
code-242
Mountainbiker

Post by code-242 »

filmke;

" onclick="window.open(this.href);return false;
:-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" (o)
Post Reply