28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Bergaf

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
verry slowwww
Mountainbiker
Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Post by verry slowwww »

Met ons bendeke vanuit w- vlaanderen afgezakt naar hier...en t'was in orde, goeie bepijling, parcour ,bv, enz
Heb me goed geamuseerd met de fatbike, alles perfect kunnen rijden op en af, hier en daar file, maar dan wacht ge natuurlijk beetje.
En ja enkelen die niet kun wachten ,ook waar niet kan , mijn banden zijn breed alsook mijn ellebogen, spijtig... Maar als ge er ni langs kunt dan kunt ge ni, wel toch ene die zich verontshuldigde voor zijn drumgedrag .
Graag volgend jaar terug, voor mij mag een langere afstand ook .
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Hoeveel deelnemers waren er eigenlijk ?
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ik was ook mee als wvl en op de fatbike.onder het motto nieuw tochtje proberen en op vlucht voor de westvlaamse modder eens naar hier gekomen ,theeft mij nie gespeten en velen vonden het parcour vuil.....mo wij vonden het proper en zeer goed berijdbaar.waaaaaauw da militair domein.En die bultjes ,slechts 1 op 0.5m nie bovengeraakt door racekonijn die mijn ideale spoor afsneed.....het ergste was dan dat er daar ene reklameerde dat het te lang duurde dak rechtstond .Ja ook veel valpartijen gezien,voetgangers omhoog en afsnijders,mtb gaat juist over die mooie hindernissen overwinnen .Toffe organisatie alles ok,wij komen terug .......ik met betere benen. :bounce: =D> :bounce: =D>
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Ik vond het ne klote toer 1ste klas. Veel teveel singletracks, waardoor er teveel file ontstond. Ik heb echt geen zin om rond elke boom een keer rond te draaien. Aan de Gebr. De Winterstraat zag ik jonge kinderen alleen oversteken, goed bezig organisatie! Gebeuren er dan niet genoeg ongevallen op deze drukke weg, organisatie???
Z29
Mountainbiker

Post by Z29 »

Loser Killer wrote:Ik vond het ne klote toer 1ste klas. Veel teveel singletracks, waardoor er teveel file ontstond. Ik heb echt geen zin om rond elke boom een keer rond te draaien. Aan de Gebr. De Winterstraat zag ik jonge kinderen alleen oversteken, goed bezig organisatie! Gebeuren er dan niet genoeg ongevallen op deze drukke weg, organisatie???
Vorig jaar was je hier ook al over aan het zagen. Je wist het, dus waarom kom je dan terug? Of heb je een persoonlijk probleem met de organisatie? Dus anders blijf je volgend jaar weg en hoeven we je gezeik niet meer te lezen...
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Z29 wrote:
Loser Killer wrote:Ik vond het ne klote toer 1ste klas. Veel teveel singletracks, waardoor er teveel file ontstond. Ik heb echt geen zin om rond elke boom een keer rond te draaien. Aan de Gebr. De Winterstraat zag ik jonge kinderen alleen oversteken, goed bezig organisatie! Gebeuren er dan niet genoeg ongevallen op deze drukke weg, organisatie???
Vorig jaar was je hier ook al over aan het zagen. Je wist het, dus waarom kom je dan terug? Of heb je een persoonlijk probleem met de organisatie? Dus anders blijf je volgend jaar weg en hoeven we je gezeik niet meer te lezen...
Heb ik uw mening gevraagd? Denk het ni hé.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

tijd voor ne koerseveloo te kopen
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

spiermassa wrote:ik was ook mee als wvl en op de fatbike.onder het motto nieuw tochtje proberen en op vlucht voor de westvlaamse modder eens naar hier gekomen ,theeft mij nie gespeten en velen vonden het parcour vuil.....mo wij vonden het proper en zeer goed berijdbaar.waaaaaauw da militair domein.En die bultjes ,slechts 1 op 0.5m nie bovengeraakt door racekonijn die mijn ideale spoor afsneed.....het ergste was dan dat er daar ene reklameerde dat het te lang duurde dak rechtstond .Ja ook veel valpartijen gezien,voetgangers omhoog en afsnijders,mtb gaat juist over die mooie hindernissen overwinnen .Toffe organisatie alles ok,wij komen terug .......ik met betere benen. :bounce: =D> :bounce: =D>
Te rap gereden in Jabbeke? Misschien wel, want ge waart in superform.:wink:
Last edited by Fritsie on Sun 28 Jan 2018 21:20, edited 1 time in total.
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

spiermassa wrote:

Ik heb ze voor het uitkiezen! Dus maak je geen zorgen!
Z29
Mountainbiker

Post by Z29 »

Loser Killer wrote:
spiermassa wrote:

Ik heb ze voor het uitkiezen! Dus maak je geen zorgen!

Daar verschieten we nu eens niet van se.... :-D :-D
Post Reply