06.01.2018 - Knokke-Heist - 8e Wacky Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Truckster
Mountainbiker

Re: 06.01.2018 - Knokke-Heist - 8e Wacky Toertocht

Post by Truckster »

Wie heeft de botjes uit kleedkamer 6 meegenomen? Maat 43 van nortwave. Als je eerlijk bent geef ze je ze terug.
Gelieve contact met mij op te nemen
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Bedankt om (lang) te wachten met inschrijven tot wij vanuit Brugge arriveerden. Wij deden alleen het Koningsbos (een keer of 2), en zijn dan via het Caddyspad teruggekeerd naar de sporthal. Na een paar drankjes dan terug neer Brugge gefietst. 76km, waarvan een pittige 10 (ongeveer zeker) die werkelijk schitterend waren. Zalig :D

Tot volgend jaar Wacky's!!!

Up the Irons \,,/
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

hallo Wacky’s,

enorm genoten van jullie puike organisatie !!

Bevoorradingen waren super en wie dit niet vindt, is misschien alleen gewoon om in de “Sel Gris” of de “Bartholomeus” te eten....

Slijk...? Kan wel niet anders hier... maar dit was geen heroïsche editie....
Al gereden met stormwind en sneeuw en in de periode dat je nog alle dijken op mocht....
Super geamuseerd , waarvoor dank !!

Tot volgend jaar en nogmaals dank voor de fijne voormiddag !!

Ps:.....
Toch één tip...?

Voorzie een “aanschuifrij” aan de afspuitstand. Met enkele nadarhekkens, bv langs de sporthalmuur, kan elkeen de eerst vrijgekomen plaats innemen... .
Geen verwijt maar heb de indruk dat sommigen hun fiets mee in bed moeten nemen... Zo kan iedereen zijn tijd nemen en heb je als wachtende nooit de indruk dat je de verkeerde rij hebt genomen....
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

Truckster wrote:Wie heeft de botjes uit kleedkamer 6 meegenomen? Maat 43 van nortwave. Als je eerlijk bent geef ze je ze terug.
Gelieve contact met mij op te nemen

Dikke pech ....en schandalig !

2 jaar geleden hier ook, een thermisch hemdje ontvreemd van mij...(craft)
mrdepo
Mountainbiker

Post by mrdepo »

Hallo,

Deze voor de eerste keer gereden en qua organisatie was deze mijn inziens dik in orde. De 60 gereden met al de wacky stroken en me kostelijk geamusseerd. Er zaten idd pittige stukken in maar met al de regen kan dit ook moeilijk anders.

Mvg Jürgen
van Riel Robert
Mountainbiker

Post by van Riel Robert »

heel mooie rit,dikke proficiat aan de organisatie en bedankt voor de vriendelijke bediening :-D
Dace93
Mountainbiker

Post by Dace93 »

Filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
Chemical Pete
Mountainbiker

Post by Chemical Pete »

Een dikke merci aan de 1903 mountainbikers die hebben deelgenomen aan onze toertocht. We hadden, met het slechte weer van de laatste dagen, op een goede opkomst gehoopt maar zo’n massale opkomst was voor ons een absolute verrassing. Ter vergelijking vorige jaar hadden we ongeveer 800 deelnemers.

Ook dit jaar hebben we onze uiterste best gedaan om er een geslaagde editie van te maken. De doorgegeven opmerkingen en punten van kritiek nemen wij ZEKER mee. Ik beloof nu al aan de dames dat er volgende TT zeker en vast een toilet aan de bevoorrading zal staan. Andere factoren, zoals het slechte weer van de laatste dagen, de wind (die er deze keer gelukkig niet was), sneeuw (ook al gehad), kunnen we natuurlijk moeilijk aanpassen…

Nogmaals een DIKKE MERCI! =D>

Afspraak op de 9de Wacky TT

Image

Image
Chemical Pete
Mountainbiker

Post by Chemical Pete »

Dace93 wrote:
hans darmstrong wrote:Net terug van Knokke. Prima georganiseerd, met seingevers hier en daar, er wordt werk van gemaakt. Het weer van de laatste tijd, daar kan niemand iets aan doen, en dan weet je dat je niet spik en span thuis gaat komen. Toch een grote MAAR: de hazegrasdijk, dat ging echt niet. Twee keer moeten stoppen om echt hompen klei van mn velo te halen, niets draaide nog. Eerste stuk beneden gebleven, maar daar stond veel volk tevoet. Dan boven op de dijk gereden, dat was ietske beter. De rest van de toer was dan opnieuw gletsen en vuil worden, maar dat kon er nog door.
Akkoord.
Ik heb graag wat modder, en klaag niet rap dat er te veel was, maar daar was het echt te veel.
Zo lang je nog kan rijden, mag er modder zijn, maar als je na x-aantal meter rijden moet stoppen omdat niets nog draait, dan is de fun er echt af. :-k
De rest was inderdaad doenbaar, maar door die eene strook was de fiets zo vuil voor de rest van de rit dat het pijn deed om je materiaal zo te horen afzien.
Anders ging ik nog naar huis rijden, maar was te druk aan de afspuitstand en dan maar beslist om thuis alles te kuisen.
Kheb er werk aan gehad O:)

Voor de rest wel een leuke rit. In een mooie streek, maar wel niet echt uitdagend.
Bosje was wel tof, maar dat was de enige technische passage die er was (het slieren door de poldermodder niet meegerekend)
Ook tof dat de offroadstroken aangeduid waren à la Paris Roubaix.
Bevoorrading ok, maar heb al uitgebreider geweten. Lagen wel op goede posities in het parcours.

Als het volgend jaar terug zo nat is denk ik niet dat ik de verplaatsing naar Knokke nog maak.
Mocht het wat droger zijn dan zeker wel! Organiseren jullie trouwens een zomertocht?
Streek zou nog veel mooier zijn met een zonnetje op de achtergrond :-)
Een zomer TT organiseren wij niet maar we organiseren wel de Ramskapelle trophy : http://www.ramskapelletrophy.be/
mor or less
Mountainbiker

Post by mor or less »

Dace93

Mooie opname van de toertocht .Materiaal dik in orde en de cameraman duchtig de pees opgelegd :wink: , jammer dat de beelden van de zware baggerstrook ,beneden de dijk , net wat bedekt bleven ( misschien nog best )
plezant om nog eens terug te zien , als ik jou was stuurde ik het toch eens door naar "Marlux " ze kunnen daar nog wel iemand gebruiken denk ik =D>
Post Reply