31.12.2017 - Westmalle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
petruske
Mountainbiker

Re: 31.12.2017 - Westmalle

Post by petruske »

met dit weer dat geweest is en nog zal komen zal het zekers geen zand happen zijn, denk ik mor eerder water,slijk badderen zijn denk ik ,mor komen doe ik toch ,tot zondag
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Is er ook een mogelijkheid om een lus 2x te rijden zodat we op +-60km uitkomen?
mallybiky
Mountainbiker

Post by mallybiky »

DDT-STAS wrote:Is er ook een mogelijkheid om een lus 2x te rijden zodat we op +-60km uitkomen?
Dat moet zeker kunnen. Naar het eind van de tocht, kom je aan de abdij van de trappisten waar je naar rechts draait (de muur volgend richting cafe de trappisten en antwerpsestw). Als je daar links draait ipv rechts (ook muur volgen), kom je na 200m terug op de omloop (waar je dan eerder al geweest bent).
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

THX :bounce:
NewbieBiker
Mountainbiker

Post by NewbieBiker »

zandduivel wrote:
NewbieBiker wrote:Hoe ligt het parcours er momenteel bij?
Vrijdag en zaterdag gaan wij af pijlen.
Zaterdag namiddag geven wij de staat van het parcours door.
Al nieuws?
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

mallybiky wrote:
DDT-STAS wrote:Is er ook een mogelijkheid om een lus 2x te rijden zodat we op +-60km uitkomen?
Dat moet zeker kunnen. Naar het eind van de tocht, kom je aan de abdij van de trappisten waar je naar rechts draait (de muur volgend richting cafe de trappisten en antwerpsestw). Als je daar links draait ipv rechts (ook muur volgen), kom je na 200m terug op de omloop (waar je dan eerder al geweest bent).

Goeie tip, als 't weer het toelaat ga ik het ook op die manier doen.
zandduivel
Mountainbiker

Post by zandduivel »

NewbieBiker wrote:
zandduivel wrote:
NewbieBiker wrote:Hoe ligt het parcours er momenteel bij?
Vrijdag en zaterdag gaan wij af pijlen.
Zaterdag namiddag geven wij de staat van het parcours door.
Al nieuws?
Juist terug van de controle rit, laat ons zeggen dat den afspuitstand morgen zijn werk zal hebben, het is vooral de bovenlaag die er slijkerig bijligt, met hier en daar wat kleine en grote plassen.
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Deze ochtend toch wel dik genoten van deze TT. Door een lus 2x te rijden zijn we met 55km binnengekomen.
Geen druppel regen gezien :-D
De wind was daarentegen (vooral in het begin) een serieuze tegenstander.
Het parcour....tja, dit was te verwachten: veel plassen en blubber, maar we zijn nergens in de problemen geraakt.
In de douche zijn we iets langer moeten blijven staan :roll:
Veel dank aan de organisatie, aan de 'afspuiters', en de vele seingevers onderweg =D> =D>
GVM
Mountainbiker

Post by GVM »

Lang geleden dat ik deze nog gereden had, maar nog altijd één van mijn favorieten. Voor de 35 gegaan en nog met de fiets naar huis. Heel wat slijk en wind onderweg, maar een leuk parcours om te doen. De bevoorrading was voor mij de beste die ik al tegenkwam dit jaar. Genoten van de Ice Tea Green en de hotelcake. Graag volgend jaar weer van de partij :-D
zandduivel
Mountainbiker

Post by zandduivel »

DDT-STAS wrote:Deze ochtend toch wel dik genoten van deze TT. Door een lus 2x te rijden zijn we met 55km binnengekomen.
Geen druppel regen gezien :-D
De wind was daarentegen (vooral in het begin) een serieuze tegenstander.
Het parcour....tja, dit was te verwachten: veel plassen en blubber, maar we zijn nergens in de problemen geraakt.
In de douche zijn we iets langer moeten blijven staan :roll:
Veel dank aan de organisatie, aan de 'afspuiters', en de vele seingevers onderweg =D> =D>
Sorry voor de douches, de zaalwachter had ons niet gemeld dat hij de grootste kleedkamer had afgesloten, na melding van de wachtrij in de douches, hebben wij de andere douches terug geopend.
Post Reply