De clubleden van het BOLLE MTB TEAM zijn er klaar voor. Het parcours van de 28ste editie van de Westhoekmountainbiketocht is bijna afgewerkt. Nog enkele privéstukken komen morgen aan de beurt.
Ondanks de regen zijn er op deze toertocht geen zware modderstukken. Met de komende dagen droog en wat vorst zal het parcours er dan ook zondag ' winddroog' bijliggen. Zoals een plaatselijke landbouwer ons wist te vertellen. En die mannen kunnen het weten.
Afspraak zondag 3 december in BEERST-DIKSMUIDE , een organisatie van ervaren mountainbikers met bij aankomst een mooi sportief stalenpakket en de gezellige apresbar.
03.12.2017 - Beerst-Diksmuide - Westhoekmountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- RACEKONIJN
- Mountainbiker
- santaromita
- Mountainbiker
Re: 03.12.2017 - Beerst-Diksmuide - Westhoekmountainbiketoch
Post by santaromita »
Terug aanwezig zoals elk jaar !
14 / 01 Heuveltjes van Erika in Klerken
14 / 01 Heuveltjes van Erika in Klerken
-
kasseifretter
- Mountainbiker
Post by kasseifretter »
Zag gisteren ergens foto en filmpje op facebook passeren. Een strook lag er droog bik en ze reden zelfs met gewone auto door een onverharde boerenslag. De broeken zijn weliswaar op enkele plaatsen overstroomd maar ze rijden voornamelijk op de dijk en dat is dan geen probleem.
En wat Zarren betreft is dat volgens mij geen concurrentie. Het is een pure mountainbikeclub en die gasten weten wel wat er fun is.
En wat Zarren betreft is dat volgens mij geen concurrentie. Het is een pure mountainbikeclub en die gasten weten wel wat er fun is.
Hallo,Muntanya wrote:Vrezen jullie niet te veel concurrentie van de rit in Zarren?
Ik denk idd ook Beerst is MTB, Zarren is ondertussen gesplits. Mdf gaat zijn eigen weg, als mtb ers zal dit wss wel een reden hebben...
Mvg Jürgen
- andy vdb
- Mountainbiker
Morgen starten we hier ook met een deel Mdf'ers
.Is al 2jaar geleden dak hier kon starten dus we zien het wel zitten

-
kasseifretter
- Mountainbiker
Post by kasseifretter »
Ze hebben gisteren last minute toch nog enkele stroken geschrapt maar kunnen vervangen door andere strook. Blijkbaar overstroming in broeken op deel parcours. Rest van parcours heel vlot en geen baggeren hoorde ik.
Hallo,
Deze rit rustig aan gedaan en kon me zeker wel bekoren. Praetbos is voor mij elke keer toch een toppertje.
Vroeg vertrokken en zeker geen echte bagger stukken tegen gekomen.
Mvg Jürgen
Deze rit rustig aan gedaan en kon me zeker wel bekoren. Praetbos is voor mij elke keer toch een toppertje.
Vroeg vertrokken en zeker geen echte bagger stukken tegen gekomen.
Mvg Jürgen