Zo heb ik het idd geprobeerd met wisselend succes, 1 keer gestrand doordat mn voorwiel plots dwars stond en 1 keer omdat er een kudde mosselen vast zat in mn wielroderider wrote:Leuke tocht. Voor mij was het de eerste keer in het zand.KrisMaes76 wrote:Zelfs zonder fatbike (2.4") is het me toch 3 keer gelukt om de mulle passage te overbruggenspiermassa wrote:met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
De eerste passage door het mulle zand voor het fort is mij gelukt maar bij de andere liep ik snel vast.
Hebben jullie hier een techniek voor? Ik veronderstel zo veel mogelijk gewicht van het voorwiel?
En al redelijk wat snelheid ontwikkelen voor het mulle stuk?
25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- KrisMaes76
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom
Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht
Post by KrisMaes76 »
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Zoek de 3 verschillen !DuneBiker wrote:
-
Serge Pattyn
- Mountainbiker
Post by Serge Pattyn »
WD Breduinia in volle voorbereiding voor zijn 6de Dunebikerstocht.
Mooi parcours en ambiance verzekerd ! En ! In het kader van De Warmste Week ten voordelen van Villavip Bredene.
Mooi parcours en ambiance verzekerd ! En ! In het kader van De Warmste Week ten voordelen van Villavip Bredene.