Super genoten vandaag. Met de weersomstandigheden die ze de nacht voor de rit kregen ligt het waarschijnlijk overal vettig maar mijn inziens viel het heel goed mee. Op een kleine bui na reden wij een droogparcours (toch van boven komende vochtigheid). Bepijling was perfect, een dikke pluim voor het vele werk.
Tot volgend jaar Aartrijke.
veLOclub
26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
aprèslover
- Mountainbiker
Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6
Hallo,aprèslover wrote:Super genoten vandaag. Met de weersomstandigheden die ze de nacht voor de rit kregen ligt het waarschijnlijk overal vettig maar mijn inziens viel het heel goed mee. Op een kleine bui na reden wij een droogparcours (toch van boven komende vochtigheid). Bepijling was perfect, een dikke pluim voor het vele werk.
Tot volgend jaar Aartrijke.
veLOclub
Super aanwezig te zijn, dien kleinen is zeker. Aanwezig met Aartrijke in Lo volgend jaar.
Mvg Jürgen
Hallo,
Toch nog eventjes zeggen dat ik zeer tevreden ben dat er heel veel deelnemers vol lof zijn over alle andere deelnemers bij ons, het inhalen... enzovoort, de mtb mentaliteit, wss te danken dat de racertjes in de Panne actief waren, maar des te beter voor ons.
1100 deelnemers!!! Merci gasten, vrouwen en KIDS voor de kidstocht.
Opmerkingen nemen we mee naar volgend jaar, zet Aartrijke maar terug in jullie agende, wij zullen er zijn voor u.
Mvg Jürgen
Toch nog eventjes zeggen dat ik zeer tevreden ben dat er heel veel deelnemers vol lof zijn over alle andere deelnemers bij ons, het inhalen... enzovoort, de mtb mentaliteit, wss te danken dat de racertjes in de Panne actief waren, maar des te beter voor ons.
1100 deelnemers!!! Merci gasten, vrouwen en KIDS voor de kidstocht.
Opmerkingen nemen we mee naar volgend jaar, zet Aartrijke maar terug in jullie agende, wij zullen er zijn voor u.
Mvg Jürgen
Last edited by mrdepo on Mon 27 Nov 2017 12:49, edited 1 time in total.
- waarnaartoe
- Mountainbiker
Post by waarnaartoe »
Proficiat, 1100 deelnemers op een donkere grijze regenachtige dag is een succes.
Mooie rit en de organisatie heeft hier duidelijk zijn uiterste best gedaan. Proficiat !
- Muntanya
- Mountainbiker
Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT. THX
Ik heb nu eigenlijk geen enkele onvriendelijke mens tegengekomen, niet bij de organisatie en niet bij de deelnemers. Ik hou wel van dat tof sfeertje...
Genoten van een prachtige rit! ik was bij de late starters, dus lag er op enkele passages al een paplaagje, maar overal zonder problemen kunnen rijden. Alleen de voet van de Feysberg was niet meer te doen door de vele voetstappen in het slijk
. Perfecte bepijling en goede bevoorradingen. Heerlijke prive stukken
! Bedankt voor het vele werk en tot volgend jaar!!
Omstreeks 10.45u vertrokken. Prachtige rit met veel privé. Door de weersomstandigheden was het een ritje om te doseren, helaas niet gedaan en helemaal choco gereden
Vriendelijke medewerkers en duidelijk pijlen.
thx
thx
Hallo,
Merci allen voor de super commentaren,
Het venijn zat hem idd in de staart van de rit
Mvg Jürgen
Merci allen voor de super commentaren,
Het venijn zat hem idd in de staart van de rit
Mvg Jürgen
cissen81 wrote:Omstreeks 10.45u vertrokken. Prachtige rit met veel privé. Door de weersomstandigheden was het een ritje om te doseren, helaas niet gedaan en helemaal choco gereden![]()
thx