25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
blubberduck
Mountainbiker

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Post by blubberduck »

G-shock wrote:
DuneBiker wrote:Foto's zijn te vinden op:
onze Facebook pagina
Scroll verder naar deel 1, 2 en 3. Genomen door onze mooie artiste Christine Laplasse.
Kan het zijn dat de foto's genomen aan de afdaling waar je kon kiezen tussen moeilijk en makkelijk er niet bij staan?
ook gezien dat er daar iemand foto's stond te nemen van iedere deelnemer....maar vind deze nergens terug... :-k
DuneBiker
Mountainbiker

Post by DuneBiker »

blubberduck wrote:
G-shock wrote:
DuneBiker wrote:Foto's zijn te vinden op:
onze Facebook pagina
Scroll verder naar deel 1, 2 en 3. Genomen door onze mooie artiste Christine Laplasse.
Kan het zijn dat de foto's genomen aan de afdaling waar je kon kiezen tussen moeilijk en makkelijk er niet bij staan?
ook gezien dat er daar iemand foto's stond te nemen van iedere deelnemer....maar vind deze nergens terug... :-k
Johan Van Raepenbusch heeft zijn foto's ook gepubliceerd op: zijn facebook pagina
Ook gedeeld op WD Breduinia Facebook pagina
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

GTC Racer wrote:gisteren ook de 50km gereden: mooie tocht, goeie organisatie, uitpijling én bevoorrading. Na de rit wou ik me douchen, dat was echter een ferme tegenvaller: geen kleedkamer en koude douches. vorig was dit toch beter met de douches bij het voetbalveld. Daarna nog een lekker blondine gedronken met de petattjes...
ben van dezelfde mening, die douches stelt niet veel voor, aan de Spuikom was het wel beter, voor de rest een dikke proficiat aan deze organisatie ! =D>
KrisMaes76
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Post by KrisMaes76 »

spiermassa wrote:met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
Zelfs zonder fatbike (2.4") is het me toch 3 keer gelukt om de mulle passage te overbruggen 8)
DuneBiker
Mountainbiker

Post by DuneBiker »

spiermassa wrote:met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
Het doet mij deugd dat jullie dit appreciëren. Het was dit jaar opnieuw tot op het laatste moment zoeken naar goede oplossingen. Het meest frappante was wel de weigering één week voor onze toer om door het havengebied van Blankenberge te mogen rijden wegens 'werkzaamheden'. Maar ik vermoed dat elke organisator wel met zulke verrassingen te maken krijgt.
vani
Mountainbiker

Post by vani »

KrisMaes76 wrote:
Zelfs zonder fatbike (2.4") is het me toch 3 keer gelukt om de mulle passage te overbruggen 8)
Idem met 2.2 :lol: het zand lach dan ook perfect om door te rijden :-) moest er enkel af op stuk bergop an die hoge houten trap voor de rest volledig eens met Spiermassa :P
DuneBiker
Mountainbiker

Post by DuneBiker »

Wij zijn zeer vereerd om onze Belgische kampioen Olliver Naesen te mogen ontvangen

Image

Image

Image

Image
DuneBiker
Mountainbiker

Post by DuneBiker »

Er zijn nieuwe mooie foto's op de Facebook pagina van Johan Van Raepenbusch.
Per album wordt de tijdzone vermeld.
Er staan 7 albums met in totaal 950 foto's. Deze albums werden ook gedeeld op de Facebook pagina van WD Breduinia
roderider
Mountainbiker

Post by roderider »

KrisMaes76 wrote:
Leuke tocht. Voor mij was het de eerste keer in het zand.
De eerste passage door het mulle zand voor het fort is mij gelukt maar bij de andere liep ik snel vast.
Hebben jullie hier een techniek voor? Ik veronderstel zo veel mogelijk gewicht van het voorwiel?
En al redelijk wat snelheid ontwikkelen voor het mulle stuk?
Post Reply