ook gezien dat er daar iemand foto's stond te nemen van iedere deelnemer....maar vind deze nergens terug...G-shock wrote:Kan het zijn dat de foto's genomen aan de afdaling waar je kon kiezen tussen moeilijk en makkelijk er niet bij staan?DuneBiker wrote:Foto's zijn te vinden op:
onze Facebook pagina
Scroll verder naar deel 1, 2 en 3. Genomen door onze mooie artiste Christine Laplasse.
25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- blubberduck
- Mountainbiker
Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht
Post by blubberduck »
Johan Van Raepenbusch heeft zijn foto's ook gepubliceerd op: zijn facebook paginablubberduck wrote:ook gezien dat er daar iemand foto's stond te nemen van iedere deelnemer....maar vind deze nergens terug...G-shock wrote:Kan het zijn dat de foto's genomen aan de afdaling waar je kon kiezen tussen moeilijk en makkelijk er niet bij staan?DuneBiker wrote:Foto's zijn te vinden op:
onze Facebook pagina
Scroll verder naar deel 1, 2 en 3. Genomen door onze mooie artiste Christine Laplasse.
Ook gedeeld op WD Breduinia Facebook pagina
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
ben van dezelfde mening, die douches stelt niet veel voor, aan de Spuikom was het wel beter, voor de rest een dikke proficiat aan deze organisatie !GTC Racer wrote:gisteren ook de 50km gereden: mooie tocht, goeie organisatie, uitpijling én bevoorrading. Na de rit wou ik me douchen, dat was echter een ferme tegenvaller: geen kleedkamer en koude douches. vorig was dit toch beter met de douches bij het voetbalveld. Daarna nog een lekker blondine gedronken met de petattjes...
- KrisMaes76
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom
Post by KrisMaes76 »
Zelfs zonder fatbike (2.4") is het me toch 3 keer gelukt om de mulle passage te overbruggenspiermassa wrote:met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
Het doet mij deugd dat jullie dit appreciëren. Het was dit jaar opnieuw tot op het laatste moment zoeken naar goede oplossingen. Het meest frappante was wel de weigering één week voor onze toer om door het havengebied van Blankenberge te mogen rijden wegens 'werkzaamheden'. Maar ik vermoed dat elke organisator wel met zulke verrassingen te maken krijgt.spiermassa wrote:met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
Idem met 2.2KrisMaes76 wrote:Zelfs zonder fatbike (2.4") is het me toch 3 keer gelukt om de mulle passage te overbruggenspiermassa wrote:met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
Wij zijn zeer vereerd om onze Belgische kampioen Olliver Naesen te mogen ontvangen

Er zijn nieuwe mooie foto's op de Facebook pagina van Johan Van Raepenbusch.
Per album wordt de tijdzone vermeld.
Er staan 7 albums met in totaal 950 foto's. Deze albums werden ook gedeeld op de Facebook pagina van WD Breduinia
Per album wordt de tijdzone vermeld.
Er staan 7 albums met in totaal 950 foto's. Deze albums werden ook gedeeld op de Facebook pagina van WD Breduinia
Leuke tocht. Voor mij was het de eerste keer in het zand.KrisMaes76 wrote:Zelfs zonder fatbike (2.4") is het me toch 3 keer gelukt om de mulle passage te overbruggenspiermassa wrote:met de sinds vorig jaarverboden stukken was deze tocht vorig jaar nog beetje zoeken naar oplossingen.Dit jaar volledig vernieuwde tocht en ik moet zeggen dik in orde.Ik heb me geamuseerd .En ja altyd leuk op het strand met de fatbike door mulle zand vlammen tussen de "wandelaars".
De eerste passage door het mulle zand voor het fort is mij gelukt maar bij de andere liep ik snel vast.
Hebben jullie hier een techniek voor? Ik veronderstel zo veel mogelijk gewicht van het voorwiel?
En al redelijk wat snelheid ontwikkelen voor het mulle stuk?