Sportdrank verzorgd door http://www.trisportpharma.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afspuitstand door Bike7

Mvg Jürgen

Inderdaad, vorig jaar gereden en heel mooie tocht voor de streek. Kan er jammer genoeg dit jaar niet bij zijn.Traxer wrote:Altijd al een supertocht. Niet twijfelen !
Heel jammer want zitten paar strookjes in die je niet meer zal kunnen doen dit jaar.Fritsie wrote:Inderdaad, vorig jaar gereden en heel mooie tocht voor de streek. Kan er jammer genoeg dit jaar niet bij zijn.Traxer wrote:Altijd al een supertocht. Niet twijfelen !
Hallo,Muntanya wrote:Was een heel mooi tochtje, doch zaten niet op de kids tocht zoals gepland, maar op de 28. Blijkbaar hebben we van het begin al de start gemist. Aan de Ossenbilkstraat hebben we dan gegokt dat het over hetzelfde wegje zou gaan als de route van Torhout de week ervoor (verlengde van de Wildebeekstraat) en zo toch uitgekomen op 20 km. De gastjes zaten er door, vandaar.
Ook jammer dat er voor de jongsten geen alternatief was voor de Jägermeister.
Was wel een heel mooie tocht, met erg leuke privé stukken. Vooral dat eerste stuk (26?) viel in de smaak. Het parcours was toegankelijker dan gedacht, zelfs de moor was berijdbaar. Daar had ik voor gevreesd want tot op het laatste had ik gedacht de gastjes beter thuis konden blijven.
Ook vond ik de mederijders erg hoffelijk vandaag. Als we uit de kant gingen veel merci's en goedendags gekregen.
Kortom, hoewel ik het ergste vreesde, prima tocht. Volgend jaar zeker opnieuw.