Nieuwtje dit jaar voor onze 15de editie, er is voor ieder een stuurbord met dank aan drukkerij Vanhoutte en Lascon!
Niet iedereen is er mss fan van, de één heeft al liever een polsbandje, de ander niet, voor sommigen een souvenir.....

Mvg Jürgen

Post by aprèslover »
aprèslover wrote:Hallo Jurgen,
Zullen vanuit Lo met onze veLOclub ook zeker van de partij zijn. Brengen dit jaar misschien een aantal kids mee om de opvolging te verzekeren. Komen reeds vele jaren en zijn telkens zeer verrast van jullie aanpak. Je ziet dat jullie er veel werk insteken en dat dit tevens met hart en ziel gedaan is om voor een mooie tocht te zorgen. Onze rit ligt al enige tijd achter de rug maar volgend jaar zijn jullie op 7 oktober welkom in Lo.
Hmm, ik zou graag inpikken in de buurt van Zedelgem, en dan betalen te Aartrijke. Maar krijg ik dan geen problemen bij de privé stukken? Of is er een mogelijkheid om de dagen ervoor in te schrijven (bij Fangio?).mrdepo wrote:Hallo,
Nieuwtje dit jaar voor onze 15de editie, er is voor ieder een stuurbord met dank aan drukkerij Vanhoutte en Lascon!
Niet iedereen is er mss fan van, de één heeft al liever een polsbandje, de ander niet, voor sommigen een souvenir.....
Mvg Jürgen
Hallo,i-Mac wrote:Hmm, ik zou graag inpikken in de buurt van Zedelgem, en dan betalen te Aartrijke. Maar krijg ik dan geen problemen bij de privé stukken? Of is er een mogelijkheid om de dagen ervoor in te schrijven (bij Fangio?).mrdepo wrote:Hallo,
Mvg Jürgen
i-Mac wrote:Jurgen, ik ga daar op het parkoer komen. En dan stop ik vlug te Aartrijke om mijn inschrijving te betalen.
Groeten
Hans
Post by slappetieze2 »