Waar haal je die info? Volgens mijn bronnen zou die "Darwin" er degelijk komen.dr paaj wrote:Darwin = prophet sl...
Samengevoegde onderwerpen betreffende Cannondale
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
-
MTB_brasschaat
- Mountainbiker
Upgrade van cannondale F600 naar .... ????
Post by MTB_brasschaat »
Dit is mijn eerste post op deze site.
Vorig jaar kocht ik een MTB Cannondale F600 puur om terug wat conditie op te bouwen.
Een paar weken later stond in de showroom van mijn fietsleverancier een fiets met eenLefty vork.
Ik kan het niet laten iedere keer als ik in een fietswinkel passeer te kijken naar de Lefty's.
Ik heb nu 2 mogelijkheden:
Cannondale biedt de mogelijkheid om een upgrade te doen van je Fatty vork voor een Lefty; opleg +/- 700€
Langs de andere kant heb ik een aanbod gekregen om mijn fiets (model 2004) in te ruilen voor een F800 van 2004. Opleg 900€
Wat vinden jullie hier de beste deal?
Vorig jaar kocht ik een MTB Cannondale F600 puur om terug wat conditie op te bouwen.
Een paar weken later stond in de showroom van mijn fietsleverancier een fiets met eenLefty vork.
Ik kan het niet laten iedere keer als ik in een fietswinkel passeer te kijken naar de Lefty's.
Ik heb nu 2 mogelijkheden:
Cannondale biedt de mogelijkheid om een upgrade te doen van je Fatty vork voor een Lefty; opleg +/- 700€
Langs de andere kant heb ik een aanbod gekregen om mijn fiets (model 2004) in te ruilen voor een F800 van 2004. Opleg 900€
Wat vinden jullie hier de beste deal?
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
Aangezien het frame hetzelfde blijft en alle onderelen ook zou ik enkel de vork veranderen.
-
Guest
Post by Guest »
@ tom ik denk niet dat hij de remmen moet vervangen aangezien hij een f600 heeft en geen f600sl
de f600 is uitgerust met zchijfremmen
wel moet hij er rekening mee houden dat hij een nieuw voorwiel moet laten bouwen (kopen) omdat er bij die lefty geen voornaaf bijgeleverd wordt
naaf kost los meer dan 100€
denk dat je mss het goedkoopste uitkomt om nieuwe bike te nemen omdat al je onderdelen dan ook nog nieuw zijn
de f600 is uitgerust met zchijfremmen
wel moet hij er rekening mee houden dat hij een nieuw voorwiel moet laten bouwen (kopen) omdat er bij die lefty geen voornaaf bijgeleverd wordt
naaf kost los meer dan 100€
denk dat je mss het goedkoopste uitkomt om nieuwe bike te nemen omdat al je onderdelen dan ook nog nieuw zijn
-
werner hermans
- Mountainbiker