05.11.2017 - Middelkerke - 18e Middelkerkse Chouffetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Re: 05.11.2017 - Middelkerke - 18e Middelkerkse Chouffetocht

Post by leffingenoartje »

Dace93 wrote:
leffingenoartje wrote:vandaag alles verkend het parcours ligt er SUPER bij en volgens het weerbericht zal het weer goed meevallen ..graag tot morgen =D>
Hier aan de grens west/oost-vlaanderen toch al serieus geregend deze middag/avond. Bij jullie minder regen?
Het heeft geregend (niet te veel) gisteren aan de kust en daardoor zijn de duinenstroken nog beter berijdbaar, momenteel een sterren hemel aan de kust... =D> =D> =D>
Dace93
Mountainbiker

Post by Dace93 »

leffingenoartje wrote:
Dace93 wrote:
leffingenoartje wrote:vandaag alles verkend het parcours ligt er SUPER bij en volgens het weerbericht zal het weer goed meevallen ..graag tot morgen =D>
Hier aan de grens west/oost-vlaanderen toch al serieus geregend deze middag/avond. Bij jullie minder regen?
Het heeft geregend (niet te veel) gisteren aan de kust en daardoor zijn de duinenstroken nog beter berijdbaar, momenteel een sterren hemel aan de kust... =D> =D> =D>
Dan komen we af!
Tot sebiet! :-D
Witten79
Mountainbiker

Post by Witten79 »

Vandage de 58km gedaan. Twas in orde.
Op strand tamelijk wat tegenzijwind maarja das dan wat trager en toch genieten. Duinpassages waren om vingers af te likken. Op dat slipperig padje was het alle stuurmanskunst bovenhalen. Toch 3x moeten voetje zetten. Twas soms lastig maar zalige rit. Drukte viel nog mee. Apres was goed en de afspuitstand was goed van druk.
Bedankt en tot de volgende.
Gr witten
aprèslover
Mountainbiker

Post by aprèslover »

Super genoten in de duinen, je moet het gedaan hebben om erover te kunnen meespreken. In tegenstelling tot andere jaren ondervonden wij geen wachttijden. Gelukkig geen hagel gekregen, goed leven wordt toch beloond ... .
@ the chouffes, volgend jaar jullie weekend niet plannen op 7 oktober en het ritje in Lo meepakken, het is een slijkloze aanrader.
Dace93
Mountainbiker

Post by Dace93 »

Prachtige rit, en afstand klopte perfect (58.07 volgens de Garmin)! =D>
Technisch uitdagende passages, goed bepijld, goede bevoorradingen (wel kort op elkaar), veel offroad, glibberige stroken, toffe zandgrond, goede afsluitingplaats en zeker niet te vergeten: goed weer!
Enkel bij de start wat gedruppel en na de 2e bevoorrading een klein buitje. Verder veel het zonnetje gezien en vooral de wind gevoeld!
Net geen 20 km/u gemiddeld, wat opgehouden geweest bij de duinenpassages, maar dat nemen we erbij. Het was genieten van start tot einde! 8)

Tot volgend jaar! =D>

Filmpje deze avond online!
paptje
Mountainbiker

Post by paptje »

bedankt voor alweer een prachtige rit, het loont altijd de moeite om de verplaatsing van een uur te maken.
Jammer genoeg ben ik in duinen ondersteboven gereden geweest van een would-be coureur die het nog niet eens de moeite vond om te kijken of ik in orde was(wat gelukkig zo was) of zich te verontschuldigen. Had je een paar honderd meter gewacht dan had je alle plaats op de weg om voorbij te steken. Sorry als ik voor sommigen te traag rij maar ik ben dan ook al de vijftig voorbij. Daar kan de organisatie natuurlijk niet aan doen maar het moest me toch even van het hart.
Verder heb ik er toch van genoten en hopelijk tot volgend jaar
Dace93
Mountainbiker

Post by Dace93 »

Filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
exceed9.9
Mountainbiker

Post by exceed9.9 »

vandaag voor de eerste maal afgezakt naar Middelkerke. eerst wil ik de kerel bedanken van de organisatie die zo vriendelijk was om mij te helpen met sleutels voor mijn cassette te herstellen anders mocht ik al direct naar huis gaan. dikke merci . ewel ik heb mij rot geamuseerd .het is eens iets anders.bravo voor de organisatie .superrit. =D> en als ik een klein minpuntje mag geven ,de bevoorradingen iets meer verspreid doen .maar voor de rest top. =D>
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

bedankt aan de bijna 1700 deelnemers op onze 18 de chouffetocht.

De weergoden waren wat ongunstig maar het waren maar enkele buitjes en de wind ja daar kunnen we ook niks aandoen.

en ook bedankt voor de positieve reacties ....

toertocht 2018 gaat door op zondag 28 oktober 2018

HET CHOUFFE TEAM
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Foto´s staan online http://www.mtb-you.be/default.asp?contentid=422" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply