30.09.2017 - Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
francesco II
Mountainbiker

Re: 30.09.2017 Herzele

Post by francesco II »

ik vond het een schitterende tocht omwille van

- mooie onbekende stukken in Aaigem en Borsbeke
- prachtige paadjes, ook al stond er inderdaad iets te veel prikkeldraad
- mooi landschap, heerlijk glooiend
- niet te vettig maar de stukken die er vettig (en vooral glibberig) bij lagen, waren voldoende om er een serieuze kuis aan over te houden
- laag gemiddelde, maar dat is meestal een teken dat we ons goed geamuseerd hebben

dus, dankuwel aan de organisatie!
poeperman
Mountainbiker

Post by poeperman »

Het wordt hier al een aantal keer aangehaald, maar quasi elk paadje was omgeven door prikkeldraad. In combinatie met de vaak erg smalle baantjes, de modder en de ingesleten sporen was het eigenlijk teveel van het goede.

Ik heb meerdere mensen zien vallen en tot bloedens toe blijven hangen in de prikkels.

Staat voor mij alleszins niet meer op de planning van volgend jaar. Het stukje langs de e17 was wel heel leuk :)
gvdelst
Mountainbiker

Post by gvdelst »

poeperman wrote:Het wordt hier al een aantal keer aangehaald, maar quasi elk paadje was omgeven door prikkeldraad. In combinatie met de vaak erg smalle baantjes, de modder en de ingesleten sporen was het eigenlijk teveel van het goede.

Ik heb meerdere mensen zien vallen en tot bloedens toe blijven hangen in de prikkels.

Staat voor mij alleszins niet meer op de planning van volgend jaar. Het stukje langs de e17 was wel heel leuk :)
Ja die prikkeldraad is jammer.
Wellicht met drogere omstandigheden dat het beter te rijden is.
Ik was iemand tegen gekomen onderweg die een nieuwe 29'er had met breder stuur en die had het niet gemakkelijk om overal door te komen.
Gewenning of een minder breed stuur zal wel helpen.

PS : het was E40 en niet E17 ;-)
Jacqué
Mountainbiker

Post by Jacqué »

Ik heb de 50km tocht zaterdagmiddag gereden (grotendeels in de regen dus) maar heb me toch goed geamuseerd, alhoewel ik toch blij was toen het zonnetje er later op de namiddag toch doorkwam.

veel pijltjes en op tijd aangegeven, leuke paadjes, weinig straat en af en toe technisch stukje en wat ploeterwerk, beetje bergop maar geen steile hellingen zoals in de vlaamse ardennen, in dit weer moest dat niet meer zijn ! vriendelijke bevoorrading.

prikkeldraad tja, maakte het wat extra spannend maar zelf geen problemen mee gehad... misschien dat het op zondag wat moeilijker liep omwille van spoorvorming?
Post Reply