MTB De Damburg
Organisatie van WTC "Powerbikers Bocholt"
Wanneer : Zondag 17.09.2017
Waar : Bocholt
Adres :Tennishal Eikenlaan
Afstanden : Gevarieerd parcours 27-37-47km (gewijzigde parcours)
2 bevooradingen
Inschrijving en start : 08h00-11h00
Douches (heren en dames) - Afspuitstand - Bewaakte fietsstalling
17.09.2017 - Bocholt - MTB De Damburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 17.09.2017 - Bocholt - MTB De Damburg
Zondag is er meer ruimte voor de zon, maar toch ontstaan er weer een paar (onweers)buien. Waar het regent, kan het ook lang blijven regenen want de buien trekken traag. Er zijn ook lange droge perioden en er staat amper wind. Met 16 graden valt de temperatuur een graadje hoger uit. (meteovista).
Parcours is nog goed te rijden.
Tot Zondag !
Parcours is nog goed te rijden.
Tot Zondag !
Aangenaam verrast door deze tocht.
Ik heb die 2 of 3 jaar geleden nog gereden en volgens mij is het parkoer erop vooruit gegaan. Ik dacht niet dat er toen zoveel singletracks inzaten.
Dus een dikke chapeau voor degene die hier werk van maken.
Veel bos, weinig asfalt en mooie paadjes die er nog goed bijlagen op hier en daar na natuurlijk wat plassen.
Hopelijk tot volgend jaar
Ik heb die 2 of 3 jaar geleden nog gereden en volgens mij is het parkoer erop vooruit gegaan. Ik dacht niet dat er toen zoveel singletracks inzaten.
Dus een dikke chapeau voor degene die hier werk van maken.
Veel bos, weinig asfalt en mooie paadjes die er nog goed bijlagen op hier en daar na natuurlijk wat plassen.
Hopelijk tot volgend jaar
het was inderdaad een leuke tocht, heb me goed geamuseerd, alleen mochten er af en toe wat meer pijltjes staan in plaats van het kalk op de grond.