06.08.2017 - Hockai (Francorchamps) - VTT Du Plateau Fagnard

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
carlos bananas
Mountainbiker
Location: atlas devinci, revolver fs norco, the following evil, stage pyga

Re: 06.08.2017 - Hockai (Francorchamps) - VTT Du Plateau Fag

Post by carlos bananas »

schone tocht, zat wat van alles in. Vooral mentaal zwaar met al die ebikes die u voorbij knallen in de klimmen :-D
Viel me wel op dat ze vandaag zo talrijk waren.

korte impressie van de 55km
https://youtu.be/eJGLE4-mvn8
faf
Mountainbiker

Post by faf »

mijn video op de 55km
top TT !
Enjoy

" onclick="window.open(this.href);return false;
scan
Mountainbiker

Post by scan »

Gisteren hier ook gaan rijden. Was een zeer mooie tocht die eigenlijk pas goed begon in de buurt van de 2de bevoorrading. Daarvoor was het eerder saai met hier en daar een mooi stukje in.
De omgeving waarin we reden was wel prachtig. Voor de rest was alles weer in orde. Alleen had hier en daar een pijltje meer gemogen.
Die houten vlonders waren wel gevaarlijk, daar was het zelfs te voet op nog goed uitkijken.
Ook nog ff een modderbad genomen op 500m van de auto :-)
Volgend jaar weer opnieuw. Eens benieuwd welke richting we dan weer uit zullen gaan.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Vandaag ook geweest, mooie tocht met saaie aanloop. Rond het meer soms wel voet aan de grond moeten zetten en die hele steile afdaling ook maar te voet gedaan, wou in men eentje geen risico nemen. Bepijling en kalklijnen waren nog aanwezig, bevoorrading was spijtig genoeg wel al opgeruimd. Bijna op het einde nog wel onderuit gegaan in de modder...
brambobeers
Mountainbiker

Post by brambobeers »

Super tocht, 55 km gedaan.
Aanloop was idd minder maar werd goedgemaakt na de bevoorrading, zeker rond het meer was het aangenaam vertoeven. Gladde wortels waren wat verraderlijk.

1tje om te onthouden
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Ik vond het naar jaarlijkse gewoonte ook weer een mooie tocht.
Het eerst deel was mountainbike-technisch soms wat minder (heb ik zelf wel wat aangepast :-D ), maar daar stond tegenover dat je nu op plaatsen kwam waar nooit een tocht komt met toch wel uitzonderlijke Hoge Venen-landschappen.
En nadien konden we ons weer concentreren op ons voorwiel :lol: .
Iedere vogel zingt zoals ie gebekt is, maar het blijft toch opvallen hoe er gesukkeld werd van zodra we naar de Warche-vallei naar beneden doken en verder de single-track langs het meer volgden. Een paar keer ben ik gewoon een tijdje blijven stilstaan (en mijn volgers vriendelijk aangemaand dat ook te doen) zodat we konden fietsen ipv wandelen.
En weer maar eens proficiat en merci aan de organisatie om ons elk jaar weer wat anders voor te schotelen.
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Mmmm ountaibiken. Derde keer op rij verwend. Ik sluit me aan bij de vorige reacties en ik was zeer blij met de technische stukken. Vorige edities waren deze er niet echt bij volgens mij. Volgend jaar terug aanwezig!!
first
Mountainbiker

Post by first »

Idd. zeer mooie tocht zeker vanaf het meer van Robertville mooie technische stukken zeer blij dat ik geweest ben!!.
Marcuss
Mountainbiker

Post by Marcuss »

Is er iemand die een gpx-file heeft van de tocht? We waren er vorig jaar bij en normaal gezien ook dit jaar, maar door omstandigheden last minute waren we er toch niet bij. Ik zou hem heel graag eens rijden. Een PM wordt gewaardeerd. Geef gerust aan waar er eventuele privéstukken zijn, dan vermijden we die.
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

Marcuss wrote:Is er iemand die een gpx-file heeft van de tocht? We waren er vorig jaar bij en normaal gezien ook dit jaar, maar door omstandigheden last minute waren we er toch niet bij. Ik zou hem heel graag eens rijden. Een PM wordt gewaardeerd. Geef gerust aan waar er eventuele privéstukken zijn, dan vermijden we die.
Welke afstand?
Post Reply