30.07.2017 - Bellevaux (Malmedy) - Rando VTT des Crêtes
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Ruben Franssen
- Mountainbiker
Re: 30.07.2017 - Bellevaux (Malmedy) - Rando VTT des Crêtes
Post by Ruben Franssen »
Prachtig tochtje vandaag! Chapeau aan de organisatie voor de goede bepijling en het amusement achteraf. Echt genoten vandaag! Lang geleden dat ik nog eens zo een technische tocht gereden heb, vooral de afdaling na lange klim van km 22 vond ik de max. Da was echt downhillen! Na km 34 lag ik in een deuk, daar had een koe een pijl op gegeten, net te laat om mijne gsm te pakken en een foto te nemen 
-
MrJones
- Mountainbiker
- Location: Scalpel SI Carbon 3, Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9
Sta me toe iets minder lovend te zijn, zelfs lichtjes ontgoocheld (al had ik misschien te hoge verwachtingen).
Tussen BV1 en BV2 was het schitterend (helaas slechts 12km)! Wat ervoor en erna kwam, daar valt volgens mij meer uit te halen, vond ik weinig "spannend".
Maar...
Ja, schitterend georganiseerd, voor een eerste editie !
En ja, wat een prachtige streek !
Dus klagen doe ik zeker niet
Tussen BV1 en BV2 was het schitterend (helaas slechts 12km)! Wat ervoor en erna kwam, daar valt volgens mij meer uit te halen, vond ik weinig "spannend".
Maar...
Ja, schitterend georganiseerd, voor een eerste editie !
En ja, wat een prachtige streek !
Dus klagen doe ik zeker niet
The movie
https://www.pinkbike.com/video/475814/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.pinkbike.com/video/475814/" onclick="window.open(this.href);return false;
- scelter
- Mountainbiker
Zeker geen slecht parcours, maar ook niet bepaald een ardennentopper. De stijle downhill met de stijle klim die hierop volgde waren de hoogtepunten voor mij. Afpijling, bevoorrading etc allemaal in orde.
Toch wel enkele leuke klimmen en dan die prachtige downhill. Ik heb me goed geamuseerd. Er zijn tegenwoordig veel ritten die slechter zijn qua parcours.
Er mogen wel wat pijltjes hangen naar de start, want route de l'amblève werd niet gevonden door mijn gps.

Er mogen wel wat pijltjes hangen naar de start, want route de l'amblève werd niet gevonden door mijn gps.
- aresius
- Mountainbiker
Heel hard genoten van dit tochtje, het eerste deel viel wat tegen voor me maar het werd enkel maar beter.
Misschien iets te veel verlangd naar de Pont tocht van het dorp ernaast....
Heel afwisselend en de trial moto show achteraf was ook wel de moeite.
Op het eerste paadje met de natte wortels een OTB gedaan ... opeens was m'n voorwiel weg
Niet veel erg maar de rest wel iets "voorzichtiger" gereden.
Misschien iets te veel verlangd naar de Pont tocht van het dorp ernaast....
Heel afwisselend en de trial moto show achteraf was ook wel de moeite.
Op het eerste paadje met de natte wortels een OTB gedaan ... opeens was m'n voorwiel weg
Niet veel erg maar de rest wel iets "voorzichtiger" gereden.
Hallo
Mijn video 50km
Enjoy!
" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn video 50km
Enjoy!
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
lapie
- Mountainbiker
Heel hard genoten van deze tocht. Zoals reeds gezegd was het eerste deel tot aan de bevoorading iets minder technisch maar ik vond het daarom niet minder leuk. Mooie uitzichten en prachtige omgevingen en hier en daar lange afdalingen die je hele snel kon nemen. Net na de bevoorrading begon de echte fun.
Hartelijk bedankt aan de organisatie.
Heb me goed geamuseerd.
Wat zijn de waalse TT's toch ook altijd een gezellige bedoening.
Hartelijk bedankt aan de organisatie.
Heb me goed geamuseerd.
Wat zijn de waalse TT's toch ook altijd een gezellige bedoening.