Heb zopas ne nieuwe hac 4.
Maar ik heb een vraagje bij het starten en stoppen van de meting.
Bij het starten moet je LU en LL samen indrukken, dan beginnen die bergjes zo te knipperen.
Maar om te stoppen moet je LU en LL samen gedurende 3sec indrukken. Dan zouden de bergskes moeten stoppen met knipperen. Bij mij blijven die knipperen. Betekent dit dat hij nog altijd aan het meten is? En hoe stop je dan juist de meting?
Thx,
Kevin
HAC4+ measurement interval
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Hallo,
k Heb andermaal een vraagje.
Deze voormiddag een TT gereden en dus wou ik deze middag de gegevens inlezen op de PC.
Maar wat ik kreeg was niet wat ik verwachtte. Blijkbaar leest hij opeens de gegevens uit in wandel-mode. Ik heb niks verandert aan de instellingen sinds de vorige keren ( toen las hij wel alles correct uit, dus in bike-mode). Snelheden van 130km/h, gemiddelde van 98km/h en 227km gereden zijn toch nie echt prestaties die ik met mijne fiets kan waarmaken.
Heeft er da nog iemand meegemaakt en wa is de oplossing? Of heb ik pech gehad?
Grtz,
Kevin
k Heb andermaal een vraagje.
Deze voormiddag een TT gereden en dus wou ik deze middag de gegevens inlezen op de PC.
Maar wat ik kreeg was niet wat ik verwachtte. Blijkbaar leest hij opeens de gegevens uit in wandel-mode. Ik heb niks verandert aan de instellingen sinds de vorige keren ( toen las hij wel alles correct uit, dus in bike-mode). Snelheden van 130km/h, gemiddelde van 98km/h en 227km gereden zijn toch nie echt prestaties die ik met mijne fiets kan waarmaken.
Heeft er da nog iemand meegemaakt en wa is de oplossing? Of heb ik pech gehad?
Grtz,
Kevin