madskatingcow wrote:Kn het zijn dat geen enkele link naar de foto's op jullie website werkt? Error 404. OP Facebook staan er wel enkele, maar lage kwaliteit.
http://muggenberg-stoempers.be/Toertoch ... 02017.html" onclick="window.open(this.href);return false;
09/07/2017 Bekkevoort
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 09/07/2017 Bekkevoort
Wij hebben dat moeten doen, er was een zware valpartij, MUG en ziekenwagen diende ter plaatse te komen en om de onfortuinlijke deelnemer te beschermen tegen aanstormende bikers, hebben we het nodige gedaan. Veel sterkte man!!!Beny wrote:Goede tocht, goede afpijling, snel droog parcours![]()
Denk wel dat op den Tienbunder iemand een pijl herhangen heeft? (rechtdoor ipv linksaf)
Meestal vanaf de Tieltseweg langs de autostrade omhoog om dan eerste weg naar links "Tienbunder" om dan beetje verder rechts en nogmaals rechts terug uit te komen aan de autostrade aan het kapelletje
-
Den jjag
- Mountainbiker
Daar heb ik helemaal geen probleem mee, altijd plezant dat iemand je filmpje leuk vindt.al-star wrote:Den jjag wrote:Filmke van de 66km.
" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Mogen wij op onze website een link zetten van uw filmke?
omdat ik nog altijd gekwetst ben (knie) zie ik wekelijks naar de filmkes van DEN JJAG deze zijn altijd de moeitte en geven een mooi beeld over den toertocht