08.07.2017 - Geluwe - 4de Gapersmountainbike tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Klimmerken
- Mountainbiker
Re: 08.07.2017 - Geluwe - 4de Gapersmountainbike tocht
Post by Klimmerken »
Mozecrossers ook aanwezig :) 
-
verhulstj@telenet.be
- Mountainbiker
Post by verhulstj@telenet.be »
Merci voor de info. Ik zal er zijn!freddyloix wrote:haloverhulstj@telenet.be wrote:Welke richting gaat deze tocht uit?
de 1ste lus blijft in geluwe
2de lus richting dadizele, terhand
3de lus richting menen en kruiseke
na iedere lus is er opnieuw een ruime bevoorrading
hopelijk mogen we jullie morgen verwelkomen met het goeie weer !!!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
yups,
zondermeer een heel goed georganiseerde toertocht waar er veel clubs een voorbeeld aan kunnen nemen!! Wetende dat deze tt in handen was van de lokale"badmintonclub"
Het goed uitgekiende lussensysteem vind ik top. Iedereen kan een afstand kiezen al naargelang de forme van den dag. Wij reden ze alle drie en werden ook alle drie goed bevonden...mooie stukken offroad met de onvermijdelijke stroken road maar genoten van elke meter. Ik zou liegen...NIET genoten van diene ene meter waar ik op m'n bakkes gegaan ben
maar dat zal wel liggen aan het overmatig aloholverbruik de avond ervoor
Vond het jammer,desondanks de zeer goede bevooradingen,dat er geen Dafalgan beschikbaar was
Zalig in het zonnetje nog genoten van een (te lange
) apres met tal van vreemde snuiters die er passeerden (straatanimo
) Beste mensen van badmintonclub Geluwe,merci voor de prachtige organisatie en we zijn er volgend jaar terug bij
Merci ook aan de enthousiaste jongeling aan de ravito
Mochten ze allen zo goedgeluimd zijn als deze kerel....top!! Een tevreden....
Dingo
zondermeer een heel goed georganiseerde toertocht waar er veel clubs een voorbeeld aan kunnen nemen!! Wetende dat deze tt in handen was van de lokale"badmintonclub"
Dingo
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Inderdaad een prima tocht . Voor de 1e keer hier gestart en dat lussensysteem is inderdaad niet mis . Volgende keer probeer ik ze alle drie . Voldoende offroad met hier en daar een stukske 'vals plat'.
Lus 2 en 3 gedaan met Very Slowwww en Very Slowwww Junior. Goed gereden wi, VSJ , absoluut meer talent dan zijn pa . Het talent kreeg ie ongetwijfeld van zijn moeder mee (zijn skoon blauw ogen voorzekers ook ). Wel tof , zo'n jeugdig talent 45 km aan mijn zijde. Da ventje zal ongetwijfeld een hele hoop manieren bij gekregen hebben
.
Enfin , doe zo verder daar in Geluwe en misschien zit er ook nog wel ooit eens een wintertocht in
.
Lus 2 en 3 gedaan met Very Slowwww en Very Slowwww Junior. Goed gereden wi, VSJ , absoluut meer talent dan zijn pa . Het talent kreeg ie ongetwijfeld van zijn moeder mee (zijn skoon blauw ogen voorzekers ook ). Wel tof , zo'n jeugdig talent 45 km aan mijn zijde. Da ventje zal ongetwijfeld een hele hoop manieren bij gekregen hebben
Enfin , doe zo verder daar in Geluwe en misschien zit er ook nog wel ooit eens een wintertocht in
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
dark dingo wrote: Beste mensen van badmintonclub Geluwe,merci voor de prachtige organisatie en we zijn er volgend jaar terug bij![]()
Merci ook aan de enthousiaste jongeling aan de ravito
Mochten ze allen zo goedgeluimd zijn als deze kerel....top!!
Dingo
Aha, je hebt blijkbaar ook kennis gemaakt met Freddy Loix hemzelve . Knap wat die gast allemaal uit zijn mouw schud aan +- 18 jaar
Ik heb altijd plaats over in mijn camionnetje op zondagmorgen. Misschien moet ik hem eens meenemen met de Forumbikers naar één of ander terriltochtje in Noord-Frankrijk of ergens over Doornik ? Aan het horen heeft ie nog niet veel buiten W-Vl gereden. Wa peisde ?
-
freddyloix
- Mountainbiker
Post by freddyloix »
gioros wrote:Waar kunnen we de foto's vinden van aan de bevoorrading?
De fotos van dit jaar staan op onze facebook pagina
https://www.facebook.com/events/1301393 ... 4%22%7D%7D
-
freddyloix
- Mountainbiker
Post by freddyloix »
Wij danken aan deelnemers voor hun talrijke aanwezigheid dit jaar
Tot volgend jaar

Tot volgend jaar