12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

't was idd ne superdag. parcours lag er goe vettig bij, maar da mag wel eens. De streek leent zich ginder perfect om te biken! Ik moet, hier waar ik woon, al vele km's bollen voor ik iets dergelijks tegenkom.

Perfecte omloop, enkel idd soms jammer van het lange wachten in de kou. Maar ik denk da iedereen daar wel begrip voor heeft. We laten niemand alleen achter. =D>

Ik heb spijt dat ik niet kon blijven voor de après, maar ik was al een klein beetje in retard. Volgende keer zeker.

en euh manne... ulder schijfremmen maken in de modder meer kabaal dan ne vrachtwagen da in regenweer ne noodstop moet maken :D :D :D
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Merlin wrote:'t was idd ne superdag. parcours lag er goe vettig bij, maar da mag wel eens. De streek leent zich ginder perfect om te biken! Ik moet, hier waar ik woon, al vele km's bollen voor ik iets dergelijks tegenkom.

Perfecte omloop, enkel idd soms jammer van het lange wachten in de kou. Maar ik denk da iedereen daar wel begrip voor heeft. We laten niemand alleen achter. =D>

Ik heb spijt dat ik niet kon blijven voor de après, maar ik was al een klein beetje in retard. Volgende keer zeker.

en euh manne... ulder schijfremmen maken in de modder meer kabaal dan ne vrachtwagen da in regenweer ne noodstop moet maken :D :D :D
nie mee akkoord; mijn XT kes zijn super, als ze nat zijn janken ze ff, maar twee keer remmen en ze geven gene krimp meer!!! Ik wil ze nimmer missen.

Maar ondanks alle tegenslag met 't weer en mijnen chainsuck in't kwadraat op't eind was het een heeeeel geslaagde dag!!!! \:D/

En ook van mijne kant uit: bedankt voor alle deelnemers om toch af te komen!!! =D> =D> =D> =D>
somy
Mountainbiker

Post by somy »

N adeze week ziek te zijn geweest en toch ook nog maareen beginner ben,vond ik het een leuke maar zware rit op het laatste zat ik er volledig door :drunk: met barstende koppijn #-o ,daarbij een platte band #-o kon niet meer op.Met dank aan degene die mij geholpen hebben.Sorry jongens voor den apres maar hoe rapper ik thuis was hoe liever.Me niet verkeert begrijpen he maar met die hoofdpijn en volledig leeggereden te zijn moest ik nog wel een 1u10min naar huis rijden.Nogmaals sorry.Aja nog iets van wie was die binnenband? Heb zelfs mijn schuld niet afbetaald of niet dank u wel gezegd maar bij deze en ik hoop dat je het wel begrijpt.

Bedankt aan de organisatie en hoops tot de volgende keer. :lol:
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

Merlin wrote:'t was idd ne superdag. parcours lag er goe vettig bij, maar da mag wel eens. De streek leent zich ginder perfect om te biken! Ik moet, hier waar ik woon, al vele km's bollen voor ik iets dergelijks tegenkom.

't was het veertje tussen de blokjes dat afgebroken was dat zoveel kabaal maakte
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

Van Cot wrote:

't was het veertje tussen de blokjes dat afgebroken was dat zoveel kabaal maakte
't was e graptjen e jonges. Mijn v-brakes lieten het op 't einde ook afweten zenne. Heb tijdens de rit 2 keer mijn kabels wa mogen aanspannen omdat mijn remblokskes elke keer ik remde ne millimeter dunner waren.

@ gf biker: zijn de kleren terug al een beetje droog na uw plenspartijken? :D
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Merlin wrote:@ gf biker: zijn de kleren terug al een beetje droog na uw plenspartijken? :D
Yep die zijn droog zenne :P :wink:
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

@ Yakke: de mijne ook, maar een paar keer goed drukken en direct loslaten en sporadisch gaat ie alweer. Vandaag is t onderts al veel beter.

@ piefkie: is hij dan nog waterdicht? Kan t nie zijn dat de garantie vervalt ne keer dat je hem zelf hebt open gedaan?
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Ik mag er zoveel op drukken als ik maar wil, maar er komt echt geen beweging in. Nu werken ook alle andere knoppen niet (dus steeds enkel de tijdsaanduiding).
Zelf open doen ga ik niet riskeren.
Volgende week vrijdag moet ik toch bij de orthodont in Dendermonde zijn, dus zal ik even bij Polar Belgium binnenspringen.
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Zo'n polar open vijzen is echt wel simpel. Zeker als je weet dat ik mijn vitessen geeneens kan afstellen. Ge draait dat ding open, ge houdt alles bij, ge prutst da slijk eruit, en draait dat terug ineen. Duurt maar 10 minuten. Ik weet natuurlijk wel niet hoe het dan met de garantie zit. Het blijft wel zeker waterdicht na een keertje openhalen. Na 10 keer ook.
Guest

Post by Guest »

Iedereen bedankt voor te komen. Het was een toffe bende. Alle respect voor de mensen die ondanks het slechte weer hebben deelgenomen.
GF biker is over zijn modder fobie geraakt, Yakke is heelhuids terug geraakt, Ik heb géén boomke meegenomen en Farmer was te vroeg. :lol:
Enig minpunt van de tocht...het zou zo zijn geweest dat we op verboden terein zijn gereden. Mocht dit zo zijn dan is dit niet opzettelijk gebeurd. Mss dat iemand ons hier wat meer informatie over kan verstrekken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Tijdens de voorbereidingen hebben we niks kunnen vaststellen.
Locked