Deze voor de 1ste maal gereden en mij goe geamuseert.
Eerste 40km's waren toch wel technisch.
De 100km gereden en er 5u50 op gedaan...
De beentjes deden ferm zeer van de pittige beklimmingen. Volgend jaar terug van de partij
10.06.2017 - Flobeq - 7e Transcollines VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mattias de clerck
- Mountainbiker
Re: 10.06.2017 - Flobeq - 7e Transcollines VTT
Deze morgend afgezakt naar flobecq. Ik was er pas om half 11, omdat ik voordien nog een examen diende te maken.
Blijkbaar mocht ik me toch nog inschrijven voor de 100 km, waarmee ik super blij was!
Prachtig parcours en degelijke bevoorradingen. Vele stukjes uit de herdermarathon en de rit van Ogy kwamen terug. Eens in een andere richting, ook leuk.
Als je dan ziet wa ze nog laten liggen in oa het livierenbos, weet je dat het een prachtige streek is.
Omdat het laat was, niet te veel racers gezien. dat viel gelukkig mee
Blijkbaar mocht ik me toch nog inschrijven voor de 100 km, waarmee ik super blij was!
Prachtig parcours en degelijke bevoorradingen. Vele stukjes uit de herdermarathon en de rit van Ogy kwamen terug. Eens in een andere richting, ook leuk.
Als je dan ziet wa ze nog laten liggen in oa het livierenbos, weet je dat het een prachtige streek is.
Omdat het laat was, niet te veel racers gezien. dat viel gelukkig mee
Schitterend parcours, ik had op de 100 km ongeveer 1750 hoogtemeters. Wij hebben er van genoten.
Een meer dan waardig alternatief nu de herdermarathon is afgeschaft zou ik zeggen, allen hier naar toe. 15 euro inschrijving vond ik dan wel een beetje veel, jammer dat er geen sportdrank was.
Een meer dan waardig alternatief nu de herdermarathon is afgeschaft zou ik zeggen, allen hier naar toe. 15 euro inschrijving vond ik dan wel een beetje veel, jammer dat er geen sportdrank was.
- cube-rider
- Mountainbiker
Post by cube-rider »
Idderdaad, dat vond ik nu ook.
Schitterend parcour, vriendelijke organisatie, perfecte bepijling, maar de bevoorrading kon volgens mij beter
.
Nergens geen sportdrank, bij de 2de bevoorading geen bananen meer en bij de laatste bevoorrading, was het nog minder, dan vind ik 15€ echt wel veel. 10€ zou beter gepast hebben.
Maar is wel een aanrader
Tot volgend jaar
Schitterend parcour, vriendelijke organisatie, perfecte bepijling, maar de bevoorrading kon volgens mij beter
Nergens geen sportdrank, bij de 2de bevoorading geen bananen meer en bij de laatste bevoorrading, was het nog minder, dan vind ik 15€ echt wel veel. 10€ zou beter gepast hebben.
Maar is wel een aanrader
Tot volgend jaar
Eerste deelname en eveneens genoten (en afgezien
) op de 100 km
Chrono is voor mij geen meerwaarde en persoonlijk vind ik 15 euro toch veel. Wel content dat er 4 bevoorradingen waren maar de laatste was inderdaad minder
Kom wellicht wel terug
Chrono is voor mij geen meerwaarde en persoonlijk vind ik 15 euro toch veel. Wel content dat er 4 bevoorradingen waren maar de laatste was inderdaad minder
Kom wellicht wel terug