Welke Zonnebril voor te MTB

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
assea
Mountainbiker

Welke Zonnebril voor te MTB

Post by assea »

Ik heb een prachtige zonnebril van BBB , het enige wat ik haat is als je van op het straat de bos in rijdt dan heb ik de indruk dat ik in de donker rij, welke zonnebril hebben jullie met welke type van glazen !
Wacky-S
Mountainbiker

Re: Welke Zonnebril voor te MTB

Post by Wacky-S »

Ik heb me laten vertellen dat die fotochromatische van de Decathlon niet slecht zouden zijn...
Zelf rij ik met een model van Specialized (ook fotochromatisch) en ben er zeer tevreden over.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Ik heb er een op sterkte, Adidas halfrim met transition glazen.
Van in de felle zon in een pikdonker bos geeft altijd even een blind gevoel gedurende de eerste meters, maar das slechts in een paar extreme gevallen.
Bril wordt binnen enkele seconden donker, maar het duurt wel enkele minuten om weer te verhelderen.
Glazen werken ook niet achter glas, dus voor de auto heb ik een gewone zonnebril.
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Zelf heb ik er eentje van BBB met verkleurende glazen, model BSG-33PH
Intussen niet meer te verkijgen maar een zeer goeie prijs/kwaliteit verhouding.
Boebbel
Forum beheerder

Post by Boebbel »

Ik heb deze van de Decathlon gekocht om te proberen.

Eentje van een paar keer die prijs zal uiteraard beter zijn, maar deze doet zijn job en als hij kapot gaat, kan ik nog kijken voor een upgrade. :wink:

Er zouden er ook zijn of geweest zijn van een ander merk die helemaal klaar worden, dat zou wel super zijn. Staat hier ergens op het forum vermeld.
Drossie
Mountainbiker

Post by Drossie »

Boebbel wrote:Ik heb deze van de Decathlon gekocht om te proberen.

Eentje van een paar keer die prijs zal uiteraard beter zijn, maar deze doet zijn job en als hij kapot gaat, kan ik nog kijken voor een upgrade. :wink:

Er zouden er ook zijn of geweest zijn van een ander merk die helemaal klaar worden, dat zou wel super zijn. Staat hier ergens op het forum vermeld.
Ik heb die ook. Doet wat hij moet doen. Ik ben er tevreden over.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ik rij in de zomer steeds met een bril met gele glazen, 't is geen echt mooi zicht, maar werkt heel goed in licht naar donker toestanden.
Momenteel heb ik er van de Decathlon, van 4,95€...
Chakam
Mountainbiker

Post by Chakam »

Ook heel lang met die gele glazen van BBB rond gereden.
Maar dit jaar met Oakley Prizm Trail op stap =D>
Andere wereld! Ook andere prijsklasse natuurlijk, maar het extra contrast dat je hiermee krijgt is fenomenaal! =P~
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Gele lenzen zijn toch voor mistig weer? :lol:
Free_ltd
Mountainbiker

Post by Free_ltd »

Wacky-S wrote:Ik heb me laten vertellen dat die fotochromatische van de Decathlon niet slecht zouden zijn...
Zelf rij ik met een model van Specialized (ook fotochromatisch) en ben er zeer tevreden over.

Zelf heb ik destijds de 3 kleuren van €4,95 gekocht in de Decathlon en heel tevreden van. Vol krassen, ff een nieuwe.
Heb dan ook eens eentje voor €12 gekocht bij de chinezen. Dat is dan bril met 6 verschillende soorten glazen die ge kunt wisselen. En moet toegeven dat het zeker niet slecht is. Is met hard etui en heb altijd alle glazen mee in de rugzak.

Maar natuurlijk is eentje die vanzelf verkleurd beter en die is echt wel betaalbaar in de Decathlon. Bij gelegenheid deze ook eens nemen.
Post Reply