14.05.2017 - Wezemaal - 4e Wijngaardbergtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
yves123
Mountainbiker

Re: 14.05.2017 - Wezemaal - 4e Wijngaardbergtocht

Post by yves123 »

Leuke tocht, goede organisatie! Iets zwaarder dan normaal door de plakkerige modder. Goed geamuseerd! Aan de vader met zoon (denk ik) van een jaar of 10 max, beide zonder helm, denk toch twee keer na aub!
Z29
Mountainbiker

Post by Z29 »

Mooie tocht,idd iets zwaarder door de natte ondergrond. Geamuseerd op de 55. Mss 1 puntje van kritiek, de bepijling kon wel beter. 3 keer misreden. Dikwijls bij een afslag direct na een afslag...mss daar een extra pijltje hangen aan de overkant van de straat?
BlijDatIkGlij
Mountainbiker

Post by BlijDatIkGlij »

Al bij al vond ik dat het nog meeviel van modder, ik had erger verwacht. Dat groot bos met die lange hellingen in het laatste stuk was de kers op de taart. Leuk en mooi.
Ik had de indruk dat er veel fietsers zijn komen opdagen, iemand idee hoeveel?
Bebop
Mountainbiker

Post by Bebop »

Echt een aanrader! Eenmalige doorgangen waren top! En idd, pijltjes hier en daar kon beter, denk dat ik zo een heel stuk van de Wijngaardberg gemist heb (duivelsputten?). Maar niet getreurd: ik heb mij super geamuseerd! =D> Doe zo voort!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

GENIETEN! Inderdaad met hoofdletter. Eén vraag: hoe privé zijn de privéstukken? Heb de eigenaar van dat herlegd stukje ook gespot. Even gedacht om op mijn knieën te smeken om hier ook donderdagavond met de vrienden langs te mogen. Maar zoiets doet een biker niet. Waar ligt dan het verschil met Natuurpunt? Ook dat is een privéeigenaar die zijn eigendom beheert zoals ie denkt dat het zo hoort. En inderdaad, de ene is wat toleranter tegenover bikers dan de andere. De Wijngaardberg zal sowieso aantrekkelijk blijven als biketerrein. Ik hoop dat deze nog een hele tijd op de kalender blijft.
nightmare
Mountainbiker

Post by nightmare »

Een dikke pluim aan de organisatie =D> . Vanaf 's morgens op de parking tot bij het naar huis rijden alles tip top in orde :bounce: .Ook goed gezien van hen om op sommige plaatsen "klein schakelen" te vermelden =D> =D> =D> . Mooi weer, reuze parcour, goed georganiseerd...tot volgend jaar :-D
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Filmpje van de tocht:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Joekke26
Mountainbiker

Post by Joekke26 »

Aan de persoon die mijn GSM terugvond in het plastic zakje met mijn lidkaart en 15 Eur in.

Van Harte bedankt om hem terug aan de organisatie te geven. You made my day .... en ik blijf je voor eeuwig dankbaar.

Supertocht voor de rest, ook al ben ik zwaar op mijn KL.... gegaan toen ik met mijn pedaal op steen botste en "opeens" overkop ging. Ook bedankt aan de Canyon rijder die me "opving" :P
balphydus
Mountainbiker

Post by balphydus »

Het eerste stuk vond ik wel wat saai. Vanaf de BV was het beter!
Modderstrook voor de charteuse moest voor mij niet. Heb ze de 2e keer laten linksliggen =;
duck
Mountainbiker

14.02.2017 - Wezemaal - Toertocht

Post by duck »

Gisteren de prachtige toertocht in Wezemaal gaan rijden.
Iemand die de rit op gps opgenomen heeft, de 55km?
Post Reply