08-09.04.2017 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ndk
Mountainbiker

Re: 08-09/04/2017 - Rillaar

Post by ndk »

Rillaarse Biker wrote: Mogen we vragen om geen gebruik te maken van de privé stukken zodat we de volgende jaren deze tracks nog kunnen aanbieden.
[/b]
Gisteren was mijn tweede TT ooit en vond hem prachtig, bedankt :-). Maar nu vroeg ik mij eigenlijk af, sinds ik van de streek ben, wat waren eigenlijk de privé stukken? Ik veronderstel de lange single-track op de rommelaar? En natuurlijk duidelijk privé was aan het Haksberg kasteel.

Maar is de klim en single-track langs de Schoonderbeukenweg ook privé? Ik bedoel dit stuk:
https://www.strava.com/segments/14544022" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wil absoluut de privé stukken respecteren maar leer natuurlijk ook graag bij. Kan ik wat extra leuke openbare stukken toevoegen als ik alleen op pad ben.
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Compilatie filmpje van zaterdag (40 km.) en zondag (80 km.)

" onclick="window.open(this.href);return false;
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

Bedankt voor t mooie beeldmateriaal. Is een mooi promofilmpje.
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

ndk wrote:
Rillaarse Biker wrote: Mogen we vragen om geen gebruik te maken van de privé stukken zodat we de volgende jaren deze tracks nog kunnen aanbieden.
[/b]
Gisteren was mijn tweede TT ooit en vond hem prachtig, bedankt :-). Maar nu vroeg ik mij eigenlijk af, sinds ik van de streek ben, wat waren eigenlijk de privé stukken? Ik veronderstel de lange single-track op de rommelaar? En natuurlijk duidelijk privé was aan het Haksberg kasteel.

Maar is de klim en single-track langs de Schoonderbeukenweg ook privé? Ik bedoel dit stuk:
https://www.strava.com/segments/14544022" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wil absoluut de privé stukken respecteren maar leer natuurlijk ook graag bij. Kan ik wat extra leuke openbare stukken toevoegen als ik alleen op pad ben.
Het bosje links en rechts vd klim wordt idd jaarlijks aangevraagd bij de eigenaars voor ons evenement.
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

bedankt voor de mooie toertocht. Had er een trip voor over van het verre roeselare
Genoten van km1 tot km 81 =D> =D> =D>
mn filmke
" onclick="window.open(this.href);return false;
konaworld
Mountainbiker

Post by konaworld »

Hallo mede bikers,

Ik ben m'n portefeuille verloren geraakt, misschien wel op het grote grasveld waar veel parkeerplaats was. Heeft iemand hem toevallig meegenomen? Alvast bedankt
Post Reply