Ik peinsde al dat het andere waren dan die van jullie van andere jarenRubber Duck wrote:Deze zijn van de jaarlijkse wielertoeristentocht die zaterdag doorgaat. Deze zijn geel met rode punt, duidelijk verschillend van deze vd Rillaarse BikersGeoffe wrote:Er hangen al fluopijltjes in Rillaar en omstreken, waarom zou dat zijn
08-09.04.2017 - Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Geoffe
- Mountainbiker
Re: 08-09/04/2017 - Rillaar
Ik had ze laten weten tussen de 2000 en 3000 :)Rubber Duck wrote:Free_LTD bedankt om ons en de motorclub op de hoogte te brengen.Free_ltd wrote:Mss voornaam. Zoals vorig jaar ook, is er dit jaar weer een rondrit van een motorforum dat door de kleine baantjes in Rillaar komen.
Vorig jaar heb ik ze een aantal keren gekruist, en voor hen viel het ook op dat er heel wat MTB'ers waren. Zij waren ook niet op de hoogte.
Ik heb ze op de hoogte gebracht en vernomen dat ze contact hebben opgenomen met het bestuur en de routes zouden zich deze keer niet kruisen.
Maar voor degenen die wat afwijken of dergelijke, beetje uit de doppen kijken als ge op de verharde wegen komt. Eveneens hetzelfde verhaal voor de gemotoriseerde vrienden.
Ik heb ondertussen beide parcours vergeleken en er is geen interferentie tussen beide.
Uiteraard zullen er mogelijks motorrijders passeren die naar het evenement rijden.
Ik heb vernomen dat ze er een 70 tal verwachten. Ik hoop dat zij hun deelnemers ook informeren dat wij meer dan 2000 bikers verwachten zodat iedereen beetje extra aandacht heef
Thanks en tot zaterdag of zondag.
Tis wel ni zo dat ze constant in Rillaar rijden.
Vroeger deed ik jaarlijks hun rit mee, maar kiezen tussen TT Rillaar en paasrit op de moto, dan is mijn keuze eap gemaakt
rare vraag misschien voor een tocht die ik al een paar keer reed ... hoe verhoudt deze zich qua moeilijkheidsgraad tot Kortrijk-Dutsel? Daar deed ik de 54 km met een single speed en ik vraag me af met welke fiets (met of zonder versnellingen) ik zou afzakken ...
Je zal er geen spijt van krijgen, mooie streek! En nee ik ben niet van de organisatieEG6 wrote:Door de lovende commentaren, zondag vanuit Gent ook eens afzakken naar hier. Een streek die mij onbekend is op bike vlak. Héél benieuwd naar.
Korte broek, korte mouwen, wa vliegskes tegen de façade, ik heb er zin in!
Wij komen er traditioneel elk jaar vanuit Limburg de avondrit rijden 's zaterdags. Jammer dat er maar enkele avondtochten zijn, het heeft wel iets in't donker crossen
- Svenny007
- Mountainbiker
als ik het goed begrijp kan ik deze namiddag (zaterdag) vanaf 15u ook starten voor een gewone toertocht ?
dan heb ik nog geen verlichting nodig want deze heb ik nog niet.
dit komt perfect uit want morgen heb ik andere "verplichtingen" met het vrouwtje
dan heb ik nog geen verlichting nodig want deze heb ik nog niet.
dit komt perfect uit want morgen heb ik andere "verplichtingen" met het vrouwtje
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Als je graag meerdere keren in het donker crost moet je zeker het aanbod op dit TOPIC eens bekijkenFlupke70 wrote: Jammer dat er maar enkele avondtochten zijn, het heeft wel iets in't donker crossen
Wij zijn vanavond ook weer trouw aanwezig, ritje in mijn grote achtertuin.
Last edited by Bulls69 on Sat 08 Apr 2017 18:45, edited 1 time in total.
Kortrijk Dutsel is moeilijker en steiler dan Rillaar. Zeker de hellingen zoals de Zoenk en dergelijke kom je niet tegen in Rillaar.pliepla wrote:rare vraag misschien voor een tocht die ik al een paar keer reed ... hoe verhoudt deze zich qua moeilijkheidsgraad tot Kortrijk-Dutsel? Daar deed ik de 54 km met een single speed en ik vraag me af met welke fiets (met of zonder versnellingen) ik zou afzakken ...
Dus Rillaar eerder te doen met single speed dan Kortrijk Dutsel
Ik ben benieuwdFlupke70 wrote:Je zal er geen spijt van krijgen, mooie streek! En nee ik ben niet van de organisatieEG6 wrote:Door de lovende commentaren, zondag vanuit Gent ook eens afzakken naar hier. Een streek die mij onbekend is op bike vlak. Héél benieuwd naar.
Korte broek, korte mouwen, wa vliegskes tegen de façade, ik heb er zin in!![]()
Wij komen er traditioneel elk jaar vanuit Limburg de avondrit rijden 's zaterdags. Jammer dat er maar enkele avondtochten zijn, het heeft wel iets in't donker crossen
zalige TT gedaan vandaag!
Zalige kalmte in vergelijking met s'zondags.
Genoten van een zonsondergang met een toch nog zachte temperatuur om dat uur.
Zeer vriendelijke mensen aan de bevoorrading die beiden zeer uitgebreid waren!!
Afpeiling was meer dan behoorlijk en ook een woordje van dank aan de parkoersbouwers,die bos na de tweede bevoorrading was om duimen en vingers af te likken!
Zalige kalmte in vergelijking met s'zondags.
Genoten van een zonsondergang met een toch nog zachte temperatuur om dat uur.
Zeer vriendelijke mensen aan de bevoorrading die beiden zeer uitgebreid waren!!
Afpeiling was meer dan behoorlijk en ook een woordje van dank aan de parkoersbouwers,die bos na de tweede bevoorrading was om duimen en vingers af te likken!