08-09.04.2017 - Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rubber Duck
Mountainbiker

Re: 08-09/04/2017 - Rillaar

Post by Rubber Duck »

Vanavond nog enkele stukken verkend. t parcours ligt er hard en snel bij. Als de weersvoorspellingen blijven wat ze zijn vinden jullie de ideale omstandigheden om je persoonlijk record aan te scherpen alhoewel t altijd verstandig is een beetje reserve te houden voor onvoorziene verrassingen :-)
Zaskartje
Mountainbiker

Post by Zaskartje »

Zou zaterdag met de fiets van mechelen willen vertrekken,vraag is als ik in
aarschot aan het zwembad kom of dit het begin of einde van de 63km is?

Indien dit op het einde is dan kan ik via het parcours naar de inschrijving fietsen!

Dank bij voorbaat ;-)
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

De 60 passeert dit jaar niet in de buurt van t zwembad. Enkel de 80 van zondag zal de vorig jaar door deelnemers tot wereldbekerparcours omgedoopte tracks aan doen.

De 60 gaat net als de andere langere afstanden 100 m over het fietspad langs de diestsesteenweg ongeveer 2 km voor Rillaar . Als je hier inpikt ben je op een 3 tal km vd laatste bv. De afstand tot de start is ongeveer dezelfde. Persoonlijk zou ik owv de opbouw van het parcours de 2 extra km erbij nemen en starten vanaf 0
Z29
Mountainbiker

Post by Z29 »

Aanwezig voor de 80, vorig jaar voor mij 1 van de mooiste. Aan het weer en de ondergrond zal het alvast niet liggen!
EG6
Mountainbiker

Post by EG6 »

Door de lovende commentaren, zondag vanuit Gent ook eens afzakken naar hier. Een streek die mij onbekend is op bike vlak. Héél benieuwd naar.
Korte broek, korte mouwen, wa vliegskes tegen de façade, ik heb er zin in!
Free_ltd
Mountainbiker

Post by Free_ltd »

Mss voornaam. Zoals vorig jaar ook, is er dit jaar weer een rondrit van een motorforum dat door de kleine baantjes in Rillaar komen.
Vorig jaar heb ik ze een aantal keren gekruist, en voor hen viel het ook op dat er heel wat MTB'ers waren. Zij waren ook niet op de hoogte.

Ik heb ze op de hoogte gebracht en vernomen dat ze contact hebben opgenomen met het bestuur en de routes zouden zich deze keer niet kruisen.

Maar voor degenen die wat afwijken of dergelijke, beetje uit de doppen kijken als ge op de verharde wegen komt. Eveneens hetzelfde verhaal voor de gemotoriseerde vrienden.
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

Free_ltd wrote:Mss voornaam. Zoals vorig jaar ook, is er dit jaar weer een rondrit van een motorforum dat door de kleine baantjes in Rillaar komen.
Vorig jaar heb ik ze een aantal keren gekruist, en voor hen viel het ook op dat er heel wat MTB'ers waren. Zij waren ook niet op de hoogte.

Ik heb ze op de hoogte gebracht en vernomen dat ze contact hebben opgenomen met het bestuur en de routes zouden zich deze keer niet kruisen.

Maar voor degenen die wat afwijken of dergelijke, beetje uit de doppen kijken als ge op de verharde wegen komt. Eveneens hetzelfde verhaal voor de gemotoriseerde vrienden.
Free_LTD bedankt om ons en de motorclub op de hoogte te brengen.
Ik heb ondertussen beide parcours vergeleken en er is geen interferentie tussen beide.
Uiteraard zullen er mogelijks motorrijders passeren die naar het evenement rijden.
Ik heb vernomen dat ze er een 70 tal verwachten. Ik hoop dat zij hun deelnemers ook informeren dat wij meer dan 2000 bikers verwachten zodat iedereen beetje extra aandacht heef
Thanks en tot zaterdag of zondag.
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Er hangen al fluopijltjes in Rillaar en omstreken, waarom zou dat zijn ;-)
Rubber Duck
Mountainbiker

Post by Rubber Duck »

Geoffe wrote:Er hangen al fluopijltjes in Rillaar en omstreken, waarom zou dat zijn ;-)
Deze zijn van de jaarlijkse wielertoeristentocht die zaterdag doorgaat. Deze zijn geel met rode punt, duidelijk verschillend van deze vd Rillaarse Bikers
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Rubber Duck wrote:
Geoffe wrote:Er hangen al fluopijltjes in Rillaar en omstreken, waarom zou dat zijn ;-)
Deze zijn van de jaarlijkse wielertoeristentocht die zaterdag doorgaat. Deze zijn geel met rode punt, duidelijk verschillend van deze vd Rillaarse Bikers
Ik peinsde al dat het andere waren dan die van jullie van andere jaren :wink: (al maar goed want waar ik ze tegenkwam vond ik het al raar voor jullie TT #-o )
Post Reply