somy wrote:![]()
![]()
![]()
ik kom af morgen
![]()
![]()
12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- swerkfiets
- Mountainbiker
Post by swerkfiets »
manne
klopt dit? Telkes als ik via een routeplanner de weg opzoek spreken die van Heikant ipv rotselaar. Ik kom via de E19 afrit Zemst en zo dan richting Hever en dan richting Haacht vervolgens Werchter en dan spreken ze altijd van Heikant en nooit van Rotselaar. Wie kan wat duidelijk verschaffen en eventueel wat duiding
Thx
klopt dit? Telkes als ik via een routeplanner de weg opzoek spreken die van Heikant ipv rotselaar. Ik kom via de E19 afrit Zemst en zo dan richting Hever en dan richting Haacht vervolgens Werchter en dan spreken ze altijd van Heikant en nooit van Rotselaar. Wie kan wat duidelijk verschaffen en eventueel wat duiding
Thx
- HorryBorry
- Mountainbiker
Post by HorryBorry »
2 kilometer is nu wel wat veel.
Als je aan de rode lichten in Werchter rechts afslaat, is het na ongeveer 1 km dat je links afmoet (richting AARSCHOT).
Dit is inderdaad de Hellichtstraat. Een paar kilometer verder aan de
rechter kant moet je zijn.
Als je aan de rode lichten in Werchter rechts afslaat, is het na ongeveer 1 km dat je links afmoet (richting AARSCHOT).
Dit is inderdaad de Hellichtstraat. Een paar kilometer verder aan de
rechter kant moet je zijn.
- swerkfiets
- Mountainbiker
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Ik ga morgen om half 9 bij Hilset mijn nieuwe velgen oppikken. Ga zeker mijn fietske meepakken. Normaal gezien moet ik op tijd in Rotselaar geraken.
Als het echter ouwe wijven regent kom ik niet af.
Als het echter ouwe wijven regent kom ik niet af.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker