12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Locked
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Wel , bij ons in de kempen loopt het water altijd naar het laagste punt...
ik peins wel dat da in Limburg andersom is precies #-o #-o #-o 8-[

Er is heel veel hoogteverschil in Rotselaar, een groot stuk van den toer loopt over plateau's, daar mag het nog drie weken gieten, dan is daar nog gene mud!!!!!!

Met de TT Rotselaar in het najaar zijn er nogal wa bikers weggebleven voor de mud; wel, ze hadden ONGELIJK!!!! :roll: (remember GF?)

MVG,

ikke
Last edited by farmer/cowboy on Fri 11 Feb 2005 14:56, edited 1 time in total.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

somy wrote:iemand een eettip voor mij dat ik toch nog op krachten ben tegen morgen??????????
Ben nu wel van die griep vanaf maar voel mij nog awa slappekes :wink:
:)
Enen pot spagetti maybe??? :D succes!!! en hopelijk tot morgen!! :wink:
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

ATEGEV wrote:Als de trein om 09u22 aankomt in het station van Wezemaal, Kan ik dan nog op tijd ter plekke zijn voor de tocht van 40 km (voor minder reis k niet zo ver hoor!) ??
Het station van Wezemaal is op 5 minuten fietsen van de sporthal.
Tijd genoeg dus om tot aan de Meander te komen.
t'Is toch nooit zo dat we stipt op het afgesproken uur vertrekken. Zo hebben de mensen die van iets verder moeten komen en de streek niet goed kennen toch nog de gelegenheid om aan te pikken.

Wat het weer betreft : het gaat klein geiten regenen. :lol:
punky
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Post by punky »

Zal vanavond weten of wij morgen afkomen Maltje ging nog iets laten weten.Anders geraak ik daar nie morgen heb geen vervoer tot daar.
Rikke
Mountainbiker

Post by Rikke »

Deju, ik ga verstek moeten geven : snotvalling, pijnlijke keel en piepende luchtwegen...

En ik had zo graag een eindje willen meezwemmen morgen! komt er nog een zomerdag ook?

Rikke
somy
Mountainbiker

Post by somy »

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: ik kom af morgen :bounce: :bounce: :bounce:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Rikke wrote: komt er nog een zomerdag ook?

Rikke
Yep da komt er zeker ook. :wink:
bol
Mountainbiker

Post by bol »

Hey guys, ben die forumtoestanden nog niet te best gewoon (een bleuke). Ik ben wel van plan om morgen af te komen. Naar ik verneem hier op deze toppic moet ik niets speciaal doen om mogen mee te rijden (rij normaal altijd TT's in clubverband), maar dit lijkt mij best gezellig om eens in een totaal andere sfeer gaan rond te tsjoeken.
Guest

Post by Guest »

idd kom gewoon maar af tis altijd tof
gewoon wat bike'n met medeformleden om zo elkaar IRL te leren kenen
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

bol wrote:Hey guys, ben die forumtoestanden nog niet te best gewoon (een bleuke). Ik ben wel van plan om morgen af te komen. Naar ik verneem hier op deze toppic moet ik niets speciaal doen om mogen mee te rijden (rij normaal altijd TT's in clubverband), maar dit lijkt mij best gezellig om eens in een totaal andere sfeer gaan rond te tsjoeken.
Dit is mijn derde mountainbike.be-dag. 8)
Het is inderdaad een leuke bedoening en een ideale gelegenheid om eindelijk eens een gezicht te kunnen plakken op die nicknames.
Ik heb me altijd al kostelijk geamuseerd en morgen zal dat ondanks het weer niet anders zijn vermoed ik. =D>
Locked