05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo
Ben juist terug van de 50 te doen (avondrit van gemaakt). Ik verheug me elk jaar te rijden. Maar ben vandaag teleurgesteld thuis gekomen. De rit viel me echt tegen, het militair domein is zo mooi en de wegen die er dit jaar gekozen zijn, Niet van jullie gewoonte. Maar ik kom sowieso zondag terug rijden . Maar Dit is mijn menig maar . Ik hoop dat jullie een pak volk krijgen . Succes
-
trymax eurotan
- Mountainbiker
Post by trymax eurotan »
We zijn tijdig aanwezig zodat je je al kan inschrijven vanaf 8 uur, geen probleem.
Hoi morti .morti wrote:Ben juist terug van de 50 te doen (avondrit van gemaakt). Ik verheug me elk jaar te rijden. Maar ben vandaag teleurgesteld thuis gekomen. De rit viel me echt tegen, het militair domein is zo mooi en de wegen die er dit jaar gekozen zijn, Niet van jullie gewoonte. Maar ik kom sowieso zondag terug rijden . Maar Dit is mijn menig maar . Ik hoop dat jullie een pak volk krijgen . Succes
Hoe lag het parcours er bij ?
goed maar veel snoeihoutmerida13 wrote:Hoi morti .morti wrote:Ben juist terug van de 50 te doen (avondrit van gemaakt). Ik verheug me elk jaar te rijden. Maar ben vandaag teleurgesteld thuis gekomen. De rit viel me echt tegen, het militair domein is zo mooi en de wegen die er dit jaar gekozen zijn, Niet van jullie gewoonte. Maar ik kom sowieso zondag terug rijden . Maar Dit is mijn menig maar . Ik hoop dat jullie een pak volk krijgen . Succes
als er plassen zijn zijn ze zo groot dat je ze wel op tijd ziet liggen
-
junior72
- Mountainbiker
morti wrote:goed maar veel snoeihoutmerida13 wrote:Hoi morti .morti wrote:Ben juist terug van de 50 te doen (avondrit van gemaakt). Ik verheug me elk jaar te rijden. Maar ben vandaag teleurgesteld thuis gekomen. De rit viel me echt tegen, het militair domein is zo mooi en de wegen die er dit jaar gekozen zijn, Niet van jullie gewoonte. Maar ik kom sowieso zondag terug rijden . Maar Dit is mijn menig maar . Ik hoop dat jullie een pak volk krijgen . Succes
als er plassen zijn zijn ze zo groot dat je ze wel op tijd ziet liggen
Als ik het zo lees dan rijden we veel over brede wegen wss.
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
We gaan de grenzen eens verleggen morgen aanwezig vanuit wvl.hopelijk niet teleurgesteld.
Grts de liebhertjes
Grts de liebhertjes
- WTC VOSSENBERG
- Mountainbiker
Post by WTC VOSSENBERG »
Morgen ook aanwezig met enkele bikers.
Vorige jaren toch steeds toffe TT .
WTC VOSSENBERG Herentals
Tot morgen.
Vorige jaren toch steeds toffe TT .
WTC VOSSENBERG Herentals
Tot morgen.
Iemand een idee van hoe de route loopt, komen van koersel en zou van hier met de fiets willen vertrekken en op het parcours inpikken.
-
trymax eurotan
- Mountainbiker
Post by trymax eurotan »
Is eigenlijk moeilijk uit te leggen, het parcours ligt verspreid over het militair terrein, er wordt geen gebruik gemaakt van de bloso parcours of dergelijks, dus het zou al lukraak moeten zijn als je op de tocht terecht komt.Griffon wrote:Iemand een idee van hoe de route loopt, komen van koersel en zou van hier met de fiets willen vertrekken en op het parcours inpikken.