Ik ben ook geïnteresseerd in de gpx-file, indien mogelijk met aanduiding van de privé stukken.BerggeitCasualFietser wrote:is er dan ook een versie 'gecut" beschikbaar zonder de prive? Kwestie om die stukken te vermijden en de weg niet kwijt te spelen?
26.02.2017 - Mol-Wezel - 26e Wezelse MTB-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 26.02.2017 - Mol-Wezel - 26e Wezelse MTB-tocht
Waar staan de foto's?fotograaf wrote:Wie van de vier was jij nu??BlijDatIkGlij wrote:Zat weer prima in mekaar.
Pluim aan de organisatie.
De brede smile op de foto verraadt dat ik het echt wel naar mijn zin had :)
Op mtb-you zag ik.vej wrote:Waar staan de foto's?fotograaf wrote:Wie van de vier was jij nu??BlijDatIkGlij wrote:Zat weer prima in mekaar.
- sbh
- Mountainbiker
Ferm gefilmd, Fons! Plezant ook dat je wat interactie uitlokt tijdens het filmen : )FonsMOORS wrote:Paar uur gewerkt aan de video beelden van de Mtb TT van Mol van gisteren. Blijf nog 19 min over na het knipwerk.
Tijdens het fietsen verloor ik onderweg mijn iPhone.
Gelukkig werd hij gevonden door een Nederlander en bezorgde de organisatie mij hem terug.
Gefietst met de e-mtb levo van Specialized. 2000 deelnemers.
https://youtu.be/UG0OtbZGpAw
Zeer blij dat ik de TT van Gelrode/Aarschot in mijn achtertuin heb gelaten voor wat het is en naar hier ben gekomen, wat een zalige ondergrond! Bij ons is het momenteel baggeren geblazen.
De extra lus van de 74km richting Kerkhoven had door het vele asfalt wel weinig meerwaarde, vond ik. Maar dat werd eeen beetje goedgemaakt doordat ik eraan herinnerd werd hoe mooi het kanaal daar wel niet is, waarop ik ooit nog leerde schaatsen :emo:
- Tinman
- Mountainbiker
Foto's staan er sinds gisteren op.
http://www.mtb-you.be/default.asp?contentid=422" onclick="window.open(this.href);return false; Toch wel.avabo wrote:Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's, op mtb-you zag ik nog niets staan...
Volgende voorwerpen zijn gevonden tijdens de toertocht:
Twee fietscomputers
Fietspomp
lidkaart vwb
Te bevragen bij 0495/250993 of albert.schalley@skynet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Twee fietscomputers
Fietspomp
lidkaart vwb
Te bevragen bij 0495/250993 of albert.schalley@skynet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
BlijDatIkGlij
- Mountainbiker
Post by BlijDatIkGlij »
De onderste.fotograaf wrote:Wie van de vier was jij nu??BlijDatIkGlij wrote:Zat weer prima in mekaar.
Dacht hetBlijDatIkGlij wrote:De onderste.fotograaf wrote:Wie van de vier was jij nu??BlijDatIkGlij wrote:Zat weer prima in mekaar.