Omgeving Mechelen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- el duderino
- Mountainbiker
Post by el duderino »
ik ben Sven,
ben in 2002 begonnen, maar snel weer gestopt (kader van men fiets was te klein en resulteerde in enorme rugpijn)
en heb me nu dus een nieuwe besteld met softtail
en ne mens moet toch iets doen hé, want opt werk zit ik dus meestal te surfen of opt forum :D
maar we spreken wel is deftig af en dan laat ik u één en ander wegje zien in de buurt
ben in 2002 begonnen, maar snel weer gestopt (kader van men fiets was te klein en resulteerde in enorme rugpijn)
en heb me nu dus een nieuwe besteld met softtail
en ne mens moet toch iets doen hé, want opt werk zit ik dus meestal te surfen of opt forum :D
maar we spreken wel is deftig af en dan laat ik u één en ander wegje zien in de buurt
- Beastie Boy
- Mountainbiker
;-)
Post by Beastie Boy »
Tot later, middagpauze
- Beastie Boy
- Mountainbiker
Yesss! Eindelijk nog Mechelse bikers :-)
Post by Beastie Boy »
Jullie kunnen me bereiken op: scan-the-world@telenet.be
Wanneer is er een volgende tocht gepland?
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
Re: Yesss! Eindelijk nog Mechelse bikers :-)
Ik rij zondag we starten zoals steeds redelijk vroeg 8u aan de kerk in Weerde voor een rit van ongeveer 3uBeastie Boy wrote:![]()
![]()
Ik ben zelf van Battel, ben net begonnen met biken, zodus ik kan wel wat gezelschap gebruiken!
Jullie kunnen me bereiken op: scan-the-world@telenet.be
Wanneer is er een volgende tocht gepland?
- el duderino
- Mountainbiker
Re: Hofstade looks fine to me! :-)
Post by el duderino »
en ben je er dit weekend op uit geweest?Beastie Boy wrote:Perfect!!!! Volgende zaterdag? 19 feb?
Of bedoelde je dit weekend?
Graag je e-mail adres als je dat wil geven... of gsm nummer?
Nu zaterdag 19/02 ga ik onze pa zenne vélo is lenen, dan kunnen we afspreken aan het bloso domein of zo
greets
- SAMBXSPORT
- Mountainbiker
Post by SAMBXSPORT »
Gezellig, een hoopje mechelaars bij mekaar
Ik ben Sam, 21-jarige arbeider en zit al 4 jaar met een Scott Yecora opgescheept, niet meteen de Rolls Royce onder de fietsen, maar goed
Binnekort wel die Rolls hoop ik, Cannondale Bad Boy Ultra. Is eerder een wegfiets, maar ik zou em dan ook vooral gebruiken om naar m'n werk te rijden en om lekker snel door de stad te gaan. Later dan waarschijnlijk toch een setje mtb-velgen kopen. (eerst nog geld verdienen, anders niks
)
En wat Hofstade betreft ...
Groets Sam
En wat Hofstade betreft ...
Groets Sam
- baasje123
- Mountainbiker
Hoi stampers,
'k Hoor hier geregeld de naam Chamizo vallen en blijkbaar heeft die 41-jarige wouter (wowtre)daar iets mee te maken???
Hij heeft waarschijnlijk 1 van onze oude teamfietsen op de kop kunnen tikken of misschien zelf eentje samengesteld zoals mogelijk is bij Chamizo.
De nieuwe site van Chamizo biedt trouwens dezelfde forumstructuur zoals deze maar is weinig bevolkt!!!
Indien jullie eens afspreken wil ik zeker eens meegaan teneinde andere bikers en aldus andere meningen en verhalen te leren kennen.
Ikzelf ben 31j jong en ben een stukje van het Chamizo-Sportful MTB team maar dan passief, nl mecanieker.
Ik bike echter graag maar op een iets lager niveau.
Af en toe een open wedstrijdje meepikken is wel leuk maar daar kom ik mezelf altijd wel eens tegen!
Een gouden tip : in deze streken kan je best de leuke onverharde stukjes aan elkaar rijgen en de tussenstukken (lees asfalt) gebruiken om terug op adem te komen. Wat ik dikwijls doe is Hofstade combineren met militair domein Katelijne en eventueel een stukje van Haacht. Zodoende maak je wat kilometers zonder hierbij vaak in het rood te moeten gaan.
Laatst merkte ik trouwens Wodan pijltjes op? Vermits dit ook mtb-ers zijn graag een antwoord over hoe en wat? Don Alfonso of Fons V.H.?
'k Hoor hier geregeld de naam Chamizo vallen en blijkbaar heeft die 41-jarige wouter (wowtre)daar iets mee te maken???
Hij heeft waarschijnlijk 1 van onze oude teamfietsen op de kop kunnen tikken of misschien zelf eentje samengesteld zoals mogelijk is bij Chamizo.
De nieuwe site van Chamizo biedt trouwens dezelfde forumstructuur zoals deze maar is weinig bevolkt!!!
Indien jullie eens afspreken wil ik zeker eens meegaan teneinde andere bikers en aldus andere meningen en verhalen te leren kennen.
Ikzelf ben 31j jong en ben een stukje van het Chamizo-Sportful MTB team maar dan passief, nl mecanieker.
Ik bike echter graag maar op een iets lager niveau.
Af en toe een open wedstrijdje meepikken is wel leuk maar daar kom ik mezelf altijd wel eens tegen!
Een gouden tip : in deze streken kan je best de leuke onverharde stukjes aan elkaar rijgen en de tussenstukken (lees asfalt) gebruiken om terug op adem te komen. Wat ik dikwijls doe is Hofstade combineren met militair domein Katelijne en eventueel een stukje van Haacht. Zodoende maak je wat kilometers zonder hierbij vaak in het rood te moeten gaan.
Laatst merkte ik trouwens Wodan pijltjes op? Vermits dit ook mtb-ers zijn graag een antwoord over hoe en wat? Don Alfonso of Fons V.H.?
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
rub it in man!baasje123 wrote:...die 41-jarige wouter (wowtre)...
Geen oude teamfiets, maar een splinternieuwe! 'k ben heel content van het frame, niet het allerlichtste maar wel stijf en "vinnig" ook mooie geometrie en kleuren.baasje123 wrote:...Hij heeft waarschijnlijk 1 van onze oude teamfietsen op de kop kunnen tikken...
inderdaad wat dacht je van deze: start trianon brug, via een kasseiweg naar 't dijlepad muizen-werchter als opwarmertje, overschakelen op bauw-rode van rotselaar, terug in werchter aangekomen binnendoor via tildonk-kampenhout-schiplaken terug naar de trianon brug. Goed voor 80km duurtraining, weinig asvalt en enkele stevige klimmetjes in rotselaarbaasje123 wrote:...Een gouden tip : in deze streken kan je best de leuke onverharde stukjes aan elkaar rijgen ...
http://www.wodanbikers.be/baasje123 wrote:...
Laatst merkte ik trouwens Wodan pijltjes op? ...