iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?
Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
-
koiliefhebber
- Mountainbiker
Re: iemand onlangs Elektrische MTB aangeschaft?
Post by koiliefhebber »
ik heb de crave nog gehouden als reserve.
Ik onderging een zware liesbreukoperatie. Bij grote inspanning had ik nog last in de lies. Daarom kocht ik me de levo.
Sinds ik mijn levo heb, staat de crave er maar te staan. Ik heb er nog een paar keer op gereden, maar ik heb dan het gevoel alsof er iemand de remmen dicht knijpt.
Het gemak is men vlug gewoon !
groetjes,
marc. <°))))><
Ik onderging een zware liesbreukoperatie. Bij grote inspanning had ik nog last in de lies. Daarom kocht ik me de levo.
Sinds ik mijn levo heb, staat de crave er maar te staan. Ik heb er nog een paar keer op gereden, maar ik heb dan het gevoel alsof er iemand de remmen dicht knijpt.
Het gemak is men vlug gewoon !
groetjes,
marc. <°))))><
- triumph_st
- Mountainbiker
- Location: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik
Post by triumph_st »
Ook een mooi fietske met Brose motor: http://www.emtb-news.de/news/bh-atom-ly ... -374039989" onclick="window.open(this.href);return false;
Even een vraag voor de Levo drivers. Heb vandaag mijn Levo afgehaald en gelijk de Specialized mission control app gedownload voor android ( Samsung J5 2016) probleem is echter dat de bluetooth de Levo wel vind maar niet kan koppelen en daardoor ook de mission app niet kan aansturen? Iemand hier ervaring mee!??
Grtz Rudi
Grtz Rudi
Inderdaad een mooi fietske én met een gigantisch bereik, maar kan zo direct de prijs niet vinden?triumph_st wrote:Ook een mooi fietske met Brose motor: http://www.emtb-news.de/news/bh-atom-ly ... -374039989" onclick="window.open(this.href);return false;
Al een eindje geleden maar ik dacht bij mij dat ik hem na het koppelen direct aansturen-instellen.kmkflyer wrote:Even een vraag voor de Levo drivers. Heb vandaag mijn Levo afgehaald en gelijk de Specialized mission control app gedownload voor android ( Samsung J5 2016) probleem is echter dat de bluetooth de Levo wel vind maar niet kan koppelen en daardoor ook de mission app niet kan aansturen? Iemand hier ervaring mee!??
Grtz Rudi
-
Jochen74
- Mountainbiker
Bij mij vind mijn aaj foon de fiets niet.
Of doe ik het verkeerd? Eerst de telefoon koppelen met de fiets en dan inloggen op de app?
Maar als de telefoon de fiets niet vindt, kan je ook niet inloggen op de app?
Of doe ik het verkeerd? Eerst de telefoon koppelen met de fiets en dan inloggen op de app?
Ben niet helemaal mee vrees ik, ik kan 'm niet koppelen, dus aansturen/instellen gaat ook niet lukken dan.....toch??vb wrote:Al een eindje geleden maar ik dacht bij mij dat ik hem na het koppelen direct aansturen-instellen.kmkflyer wrote:Even een vraag voor de Levo drivers. Heb vandaag mijn Levo afgehaald en gelijk de Specialized mission control app gedownload voor android ( Samsung J5 2016) probleem is echter dat de bluetooth de Levo wel vind maar niet kan koppelen en daardoor ook de mission app niet kan aansturen? Iemand hier ervaring mee!??
Grtz Rudi
Je moet eerst een account aanmaken, heb ik gedaan, dan zou je de app ( mission control ) kunnen instellen maar dan moet je volgens de app via bluetooth eerst koppelen met de fiets... en daar hapert het bij mijJochen74 wrote:Bij mij vind mijn aaj foon de fiets niet.