Omgeving Mechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
el duderino
Mountainbiker

Post by el duderino »

ik ben Sven,

ben in 2002 begonnen, maar snel weer gestopt (kader van men fiets was te klein en resulteerde in enorme rugpijn)

en heb me nu dus een nieuwe besteld met softtail

en ne mens moet toch iets doen hé, want opt werk zit ik dus meestal te surfen of opt forum :D

maar we spreken wel is deftig af en dan laat ik u één en ander wegje zien in de buurt
Beastie Boy
Mountainbiker

;-)

Post by Beastie Boy »

:wink: Hèhèhè... ben ook op m'n werk, tussen het werk door surf ik ook altijd... leuke forum, ben benieuwd wie ik hier nog allemaal ga leren kennen, gij zijt den eerste :-)

Tot later, middagpauze ;-)
Beastie Boy
Mountainbiker

Yesss! Eindelijk nog Mechelse bikers :-)

Post by Beastie Boy »

=D> =D> =D> Ik ben zelf van Battel, ben net begonnen met biken, zodus ik kan wel wat gezelschap gebruiken!

Jullie kunnen me bereiken op: scan-the-world@telenet.be

Wanneer is er een volgende tocht gepland?
fille
Mountainbiker

Post by fille »

hej,

ik ben ook van regio mechelen
zie een toertje met jullie ook wel zitten (heb lange tijd stilgezeten, maar vlieg er terug in)
zin om het parcours in overijse eens te verkennen (+/-32km) ?
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Re: Yesss! Eindelijk nog Mechelse bikers :-)

Post by Wowtre »

Beastie Boy wrote:=D> =D> =D> Ik ben zelf van Battel, ben net begonnen met biken, zodus ik kan wel wat gezelschap gebruiken!

Jullie kunnen me bereiken op: scan-the-world@telenet.be

Wanneer is er een volgende tocht gepland?
Ik rij zondag we starten zoals steeds redelijk vroeg 8u aan de kerk in Weerde voor een rit van ongeveer 3u
el duderino
Mountainbiker

Re: Hofstade looks fine to me! :-)

Post by el duderino »

Beastie Boy wrote: :wink: Perfect!!!! Volgende zaterdag? 19 feb?
Of bedoelde je dit weekend?

Graag je e-mail adres als je dat wil geven... of gsm nummer?
en ben je er dit weekend op uit geweest?
Nu zaterdag 19/02 ga ik onze pa zenne vélo is lenen, dan kunnen we afspreken aan het bloso domein of zo
greets
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

sorry, te laat gelezen, we stonden met 3, een leuke rit richting grimbergen-meise over besneeuwde wegen.

ik rj nog steeds iederen week, reageer maar via mail of pb als je eens wil meerijden
SAMBXSPORT
Mountainbiker

Post by SAMBXSPORT »

Gezellig, een hoopje mechelaars bij mekaar :wink: Ik ben Sam, 21-jarige arbeider en zit al 4 jaar met een Scott Yecora opgescheept, niet meteen de Rolls Royce onder de fietsen, maar goed :roll: :oops: Binnekort wel die Rolls hoop ik, Cannondale Bad Boy Ultra. Is eerder een wegfiets, maar ik zou em dan ook vooral gebruiken om naar m'n werk te rijden en om lekker snel door de stad te gaan. Later dan waarschijnlijk toch een setje mtb-velgen kopen. (eerst nog geld verdienen, anders niks :wink:)

En wat Hofstade betreft ... [-X

:-D

Groets Sam
baasje123
Mountainbiker

Post by baasje123 »

Hoi stampers,

'k Hoor hier geregeld de naam Chamizo vallen en blijkbaar heeft die 41-jarige wouter (wowtre)daar iets mee te maken???
Hij heeft waarschijnlijk 1 van onze oude teamfietsen op de kop kunnen tikken of misschien zelf eentje samengesteld zoals mogelijk is bij Chamizo.
De nieuwe site van Chamizo biedt trouwens dezelfde forumstructuur zoals deze maar is weinig bevolkt!!!
Indien jullie eens afspreken wil ik zeker eens meegaan teneinde andere bikers en aldus andere meningen en verhalen te leren kennen.
Ikzelf ben 31j jong en ben een stukje van het Chamizo-Sportful MTB team maar dan passief, nl mecanieker.
Ik bike echter graag maar op een iets lager niveau.
Af en toe een open wedstrijdje meepikken is wel leuk maar daar kom ik mezelf altijd wel eens tegen!
Een gouden tip : in deze streken kan je best de leuke onverharde stukjes aan elkaar rijgen en de tussenstukken (lees asfalt) gebruiken om terug op adem te komen. Wat ik dikwijls doe is Hofstade combineren met militair domein Katelijne en eventueel een stukje van Haacht. Zodoende maak je wat kilometers zonder hierbij vaak in het rood te moeten gaan.
Laatst merkte ik trouwens Wodan pijltjes op? Vermits dit ook mtb-ers zijn graag een antwoord over hoe en wat? Don Alfonso of Fons V.H.?
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

baasje123 wrote:...die 41-jarige wouter (wowtre)...
rub it in man!
baasje123 wrote:...Hij heeft waarschijnlijk 1 van onze oude teamfietsen op de kop kunnen tikken...
Geen oude teamfiets, maar een splinternieuwe! 'k ben heel content van het frame, niet het allerlichtste maar wel stijf en "vinnig" ook mooie geometrie en kleuren.
baasje123 wrote:...Een gouden tip : in deze streken kan je best de leuke onverharde stukjes aan elkaar rijgen ...
inderdaad wat dacht je van deze: start trianon brug, via een kasseiweg naar 't dijlepad muizen-werchter als opwarmertje, overschakelen op bauw-rode van rotselaar, terug in werchter aangekomen binnendoor via tildonk-kampenhout-schiplaken terug naar de trianon brug. Goed voor 80km duurtraining, weinig asvalt en enkele stevige klimmetjes in rotselaar
baasje123 wrote:...
Laatst merkte ik trouwens Wodan pijltjes op? ...
http://www.wodanbikers.be/
Post Reply