12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- swerkfiets
- Mountainbiker
Post by swerkfiets »
ik denk dat de toestand van de bodem na zeer intense regen zeer streek gebonden is. Waar ik woon is het kleigrond en weegt je fiets 5kg meer maar de mensen uit de kempen zullen daar dan veel minder last van hebben en het gaat toch over mountainbiken en zoals ik hier iedereen bezig hoor over zijn mudbike en goedweer bike waar is dan het probleem!! en anders koop je u beter een wegfiets
-
Guest
Post by Guest »
waarom gf?
valt hier nog heel goed mee ivm modder
tuurlijk er zijn een aantal stukken waar er modder ligt maar je zal zeker niet contant in de modder zitten zene
en morgen geven ze niet al te veel regen
als het zaterdag niet echt extreem regend zal het al bij al nog wat meevallen
valt hier nog heel goed mee ivm modder
tuurlijk er zijn een aantal stukken waar er modder ligt maar je zal zeker niet contant in de modder zitten zene
en morgen geven ze niet al te veel regen
als het zaterdag niet echt extreem regend zal het al bij al nog wat meevallen
- Schijfrem
- Mountainbiker
Effe antwoorden:Liesss wrote:Kan ik als beginnende bikester meerijden ? of is het enkel voor meer ervaren bikers ? Vertrekken jullie aan de meander en om welk uur ??
Natuurlijk !!
Iedereen rijdt haar/zijn tempo en er wordt rekening gehouden met de tragere deelnemers. Samen uit - samen thuis
Zie ook:
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... om=&ucat=5&
sporthal De Meander
Vakenstraat Rotselaar
vertrek tussen 9.30 en 9.45
terug om ongeveer 13.30
-
Guest
Post by Guest »
het zal zeker en vast niet nodig zijn!!! we gaaan niet door het meer rijden zeneFlip FSR wrote:Vergeet ook uw zwemvliezen niet héGf biker wrote:Ga mijne snorkel ook meebrengen peins ik![]()
tuurlijk is er wat modder maar we zijn geen salonmtb'ers hé
zoals sommige
als je altijd naar het weer moet kijken kun je mss 10weekends op een jaar bike'n