Deze morgen met 2 grysperres de 50 gedaan en inderdaad zeker niets te ontzien , lag zelfs veel beter dan verwacht.
Ook uitstekende afspuitstand trouwens.
4-5.02.2017 - Westouter - Berghazentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Berghazentocht
- Mountainbiker
Re: 4-5.02.2017 - Westouter - Berghazentocht
Post by Berghazentocht »
Jullie waren geweldig bedankt.
Inschrijven kan morgen van 7u30-11u.
Inschrijven kan morgen van 7u30-11u.
- Berghazentocht
- Mountainbiker
Post by Berghazentocht »
We verwachten jullie....
Alsook onze gezellige sint-Bernadus after bar...
Alsook onze gezellige sint-Bernadus after bar...
-
Philippe Scholl
- Mountainbiker
Post by Philippe Scholl »
Beste vrienden ,
We hebben gisternamiddag met ons MBike clubke "UPs & DOWNs" in de regen ferm genoten van de rit. Amai, het was wel afzien. Gelukkig was de wind gaan liggen.
VRAAG : bij het inladen van mijn mbike in de auto, in een zijstraat, heb ik mijn rood met modder besmeurd regenjasje op de haag laten liggen. Mocht iemand het hebben binnengebracht : is het dan mogelijk het mij alsnog terug te bezorgen.
Ik wil gerust instaan voor de portkosten !
Stationsdreef 77, 8800 Roeselare
TXS & succes met de volgende organisaties
Dit jaar was alvast puik : mooie rit, lekker warm water in de douches en goeie afspuitstand
We hebben gisternamiddag met ons MBike clubke "UPs & DOWNs" in de regen ferm genoten van de rit. Amai, het was wel afzien. Gelukkig was de wind gaan liggen.
VRAAG : bij het inladen van mijn mbike in de auto, in een zijstraat, heb ik mijn rood met modder besmeurd regenjasje op de haag laten liggen. Mocht iemand het hebben binnengebracht : is het dan mogelijk het mij alsnog terug te bezorgen.
Ik wil gerust instaan voor de portkosten !
Stationsdreef 77, 8800 Roeselare
TXS & succes met de volgende organisaties
Dit jaar was alvast puik : mooie rit, lekker warm water in de douches en goeie afspuitstand
Mooie fietstocht vanmorgen Westouter. Het klom biengnaisateurs. Proficiat aan orVous kunt er morgen voor diegenen die geïnteresseerd zijn. Fotoreportages hier: http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2017/Fe ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag deze mooie zware tocht gereden . Veel zware modderstroken maar toch steeds berijdbaar. Bepijling en afspuitstand dik in orde met een warme douche als afsluiter;wat kan je nog meer wensen !? Bedankt en tot de volgende !
-
poebe
- Mountainbiker
Heftig, vettig maar vree schoon tochtje, chapeau! (Misschien enkele van de bevoorradingsmannen aanstellen om op de 2 of 3 gevaarlijke punten seingever te spelen?)
Merci!
Merci!
Deze morgen met veel zin vertrokken met enkele Mdf'ers. Na de eerste klim op de weg volgde een afdaling die overging naar onverhard. Daar ben ik in het verkeerde spoor geraakt en ongelukkig ten val gekomen. Spijtig genoeg heb ik de rit moeten staken en mijn collega's alleen het avontuur laten verderzetten. Terug bij de aankomst heeft de organisatie echt wel tijd gemaakt om de verzekeringsdocumenten enz, Chapeau daarvoor! Na een halve dag op spoed te zijn de volgende conclusie: gebroken schouderpan, barst in bovenarm en hevige bloedstorting. Nu voor een tijd de bike aan de haak tot we weer de oude zijn.
Volgend jaar zijn we terug van de partij, dit staat al in de agenda genoteerd. Altijd een rit die in orde is van begin tot eind.
Groeten
Volgend jaar zijn we terug van de partij, dit staat al in de agenda genoteerd. Altijd een rit die in orde is van begin tot eind.
Groeten