03.02.2017 - Balen - Avondtocht Keiheuvel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Deltabikers Arendonk
- Mountainbiker
Re: 03.02.2017 - Balen - Avondtocht Keiheuvel
Post by Deltabikers Arendonk »
Toptochtje. Goede afpijling, goede bevoorrading en leuke afterbike.
Als jullie volgend jaar opnieuw organiseren, dan komen wij volgend jaar weer terug.
Als jullie volgend jaar opnieuw organiseren, dan komen wij volgend jaar weer terug.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Vanavond deze eerste editie (2x)gereden samen met Patje2 & Wim, geweldig genoten van de Kempense bosgrond, singletracks singletracks en nog eens singletracks, zalig tochtje, super organisatie, goede duidelije afpijling, prima fietsparking en dito ravi. Aangezien er alleen 28km kon gereden worden hebben we hem direct 2x gereden, op het einde was ik toch goe choco in de zandbak
Jullie mogen hier absoluut een gevolg aan breien, ik ben alvast terug present

Jullie mogen hier absoluut een gevolg aan breien, ik ben alvast terug present
we hebben onze eerste editie afgesloten met 288 deelnemers, natuurlijk hebben we onze beste pijlen afgeschoten wat blijkbaar iedereen fantastisch vond, toch aan de commentaar te merken, als we volgend jaar uitbreiden naar een langer parcour zal er wel wat meer asfalt in zitten, maar de single tracks blijven hoogstaand, bedankt aan alle deelnemers en tot volgend jaar.
Dit was onze leerschool, en reken maar dat volgende keer we, uit wat nu fout ging we trachten beter te doen.
Dit was onze leerschool, en reken maar dat volgende keer we, uit wat nu fout ging we trachten beter te doen.
- Geoffe
- Mountainbiker
Ook niet op tijd terug van het werk.nightmare wrote:Jammer dat ik er niet kon bij zijn.
...
Volgend al zeker +1....
Volgend jaar (half) uurke later inschrijven?
- Deltabikers Arendonk
- Mountainbiker
Post by Deltabikers Arendonk »
Dat zou wel heel erg zonde zijn. Aan deze speeltuin moet je naar mijn mening niks veranderen en al zeker niet door er extra meters asfalt aan toe te voegen.bietho wrote: als we volgend jaar uitbreiden naar een langer parcour zal er wel wat meer asfalt in zitten
Het is veel simpeler om halfweg op het bestaande parcours een verbindingsstukje te maken zodat je een parcours krijgt van 28 km en eentje van pakweg 15 km.
Veel simpeler en véél beter.
-
BlijDatIkGlij
- Mountainbiker
Post by BlijDatIkGlij »
Zalige rit gisteravond.
Reflecterende pijltjes waren beter te zien dan sommige dagtochten, kaarsen op de open stukken waren een knap detail.
Terrein op zich is natuurlijk prachtig, aaneenschakeling van singletracks afgewisseld met een strookske mulle zand, af en toe eens een sprongetje in het duister, ik heb er van gesmuld.
Van mij mogen jullie deze elke vrijdagavond inrichten hoor, eender welke afstand!!
Tot de volgende...
Reflecterende pijltjes waren beter te zien dan sommige dagtochten, kaarsen op de open stukken waren een knap detail.
Terrein op zich is natuurlijk prachtig, aaneenschakeling van singletracks afgewisseld met een strookske mulle zand, af en toe eens een sprongetje in het duister, ik heb er van gesmuld.
Van mij mogen jullie deze elke vrijdagavond inrichten hoor, eender welke afstand!!
Tot de volgende...
Zeer mooie rit gereden samen met Wim en Bulls69, genoten van de 1ste tot de laatste meter, singletracks en nog eens singletracks zalig, super organisatie, goede duidelijke pijlen, prima ravi en fietsparking. Aangezien er alleen 26km kon gereden worden hebben we hem 2x gereden.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Zeer leuke tocht gereden, leuk gevonden om op open stukken kaarsen te zetten.
Volgend jaar zeker opnieuw aanwezig voor hopelijk een langere tocht.
Volgend jaar zeker opnieuw aanwezig voor hopelijk een langere tocht.